in

Lotus – не Ferrari: “Електрична трансмісія ідеально підходить для спорткарів”

Генеральний директор Lotus Філ Пофем вважає, що електрична трансмісія ідеально підходить для спортивних електромобілів.

З чим досі не погоджуються в Ferrari і поки відмовляються випускати електричні спорткари.

Генеральний директор Lotus зазначив, що електрична трансмісія добре підходить для спорткарів в плані характеристики крутного моменту, розподілу ваги, дизайну, гнучкості, динаміки.

“Акумулятори являються гнучкими, тому можна добре розподілити вагу автівки. Ви не намагаєтесь побудувати машину навколо якихось великих елементів, як-то коробка передач чи двигун і це дає гнучкість”, – сказав Пофем.

Іншу точку зору мають в Ferrari, де досі не готові відмовитись від реву паливного мотору і заявляють, що електричні технології ще не досить розвинуті, щоб використовувати їх в спорткарах.

Lotus вже побудував 130 екземплярів електричного Evija, що має потужність 2 000 к.с. та коштує 2 500 000 мільйони доларів. Не дивлячись на такий цінник всі машини дуже швидко розійшлись.

Вже в 2022 році має з’явитись новий електричний спорткар від Lotus наступного покоління.   

Як раніше повідомляв Autogeek, аеродинаміка електричного гіперкару Lotus Evija має великий вплив на те, як автівка рухається та набирає швидкість. Коефіцієнт опору та цифри притискної сили Evija поки не оголошені, але головний аеродинамік Lotus Річард Хілл вже розповів деякі деталі.

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

500 км без підзарядки: в Buick показали електричний позашляховик Velite 7

Електромобілі Tesla Model 3 та Porsche Taycan позмагалися у гонках на витривалість