Компанія PEUGEOT вперше з 2010 року оновила свій логотип.
Відтепер на автівках бренду буде красуватися герб, прикрашений величною головою лева.
Всього у PEUGEOT було десять логотипів й на всіх була емблема лева.
Тепер же була представлена одинадцята версія: ще більш стрімка, більш якісна й більш елегантна.
Нова емблема була створена фірмовою студією глобального дизайну бренду – PEUGEOT Design Lab. Вона знаменує повне оновлення модельної лінійки автомобілів за минулі 10 років й запуск інноваційних моделей бренду.
Напередодні презентації лого PEUGEOT запустив нову лінійку автомобілів на чолі з новим PEUGEOT 308, показав оновлений веб-сайт й став одним із засновників концерну STELLANTIS.
Нове лого демонструє прагнення PEUGEOT до інновацій, передбачає зміни, прокладає шлях до нових рішень мобільності.
«Бренд PEUGEOT пережив всі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову – а тепер і екологічну. Перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить в основі стратегії сталого розвитку на шляху до впевненого майбутнього. Все це є складовою частиною ДНК бренду PEUGEOT», – йдеться в релізі компанії.
Також в PEUGEOT наголосили, що новий логотип уособлює те, чим бренд був вчора, що PEUGEOT означає сьогодні, і яким PEUGEOT буде завтра.
Логотип був розроблений з прицілом на довгі роки – ввін позачасовий, універсальний та мульти-культурний, й у той же ча гарантує максимальну ідентичність для бренду PEUGEOT.
«Це відмітний знак приналежності до вершини автомобільного світу і визнання Бренда PEUGEOT по всій планеті, – йдеться в повідомленні. – Новий логотип – синонім престижу і якості, впевненості і довголіття, синонім благородного походження. У новому логотипі Бренд PEUGEOT не тільки відображає свою індивідуальність, але також намагається об’єднати власну багату історію і ультрасучасність нинішнього світу».
Також зазнають певних змін й дилерські центри PEUGEOT – відтепер дилер перетворюється в місце для ще більш особистого, людського, візуального контакту. Тут можна буде отримати унікальний досвід й враження.
«Час, проведений разом з PEUGEOT – це унікальний досвід, який дозволяє зазирнути в майбутнє», – підкреслили в компанії.
Разом з новим логотипом бренд PEUGEOT запускає кампанію для підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ». Завдяки надихаючій і оптимістичній міжнародній рекламній кампанії, PEUGEOT привертає увагу як своїх вже існуючих клієнтів, так і нових людей, які раніше не були знайомі зі світом бренду.
«PEUGEOT вітає всіх людей-«левів»: різний вік, різні культури, різні традиції – але неодмінне бажання до нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше не шукають владу або гроші, але прагнуть до того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі«, – йдеться в повідомленні.
За допомогою кампанії «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», бренд PEUGEOT прагне дати клієнтам можливість володіти їх найціннішим активом – часом. Бренд прагне перетворити «будь-який час» в «якісний час», який дарує нові емоції та враження.
Окрім того бренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари, моделі автомобілів…
«Це цілий всесвіт PEUGEOT, створений як підтвердження переродження бренду!» – розповіли в компанії.
Як раніше повідомляв Autogeek, французька марка Peugeot представила нову повністю електричну модель – мінівен e-Rifter. На ринку Європі новинка з’явиться до кінця 2021 року.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: