in

Легенда на батареях: Новий родстер Mazda Miata може отримати електричну версію

Легенда на батареях: Новий родстер Mazda Miata може отримати електричну версію

Інженери Mazda працюють над новим поколінням родстера Miata.

За словами інсайдерів нова модель замість паливного двигуна може отримати електричну трансмісію.

Однак перед інженерами стає декілька досить складних питань. Одним із них являється розмір і вага родстеру. Miata важить приблизно 1 000 кг і має колісну базу в 2 265 мм.

Легенда на батареях: Новий родстер Mazda Miata може отримати електричну версію

Для того, щоб перевести модель на електрику, конструкторам за рахунок батарей доведеться збільшити масу автівки. При тому, щоб Miata сподобалась любителям швидких спортивних авто, вона має бути потужною, а це знову ж впливає на її загальну масу. Керівництво компанії згідне збільшити вагу автівки максимум до 1 360 кг (3 000 фунтів).

Легенда на батареях: Новий родстер Mazda Miata може отримати електричну версію

“Уподобання людей, яким подобається керувати спортивними автомобілями, можуть змінюватися, тому нам потрібно подумати про те, в якому напрямку рухається суспільство. Ми хочемо вибрати кращу трансмісію, щоб полегшити автомобіль, але зараз нам потрібно вивчити різні варіанти”, – заявив директор по дизайну Mazda Ікуо Маеда.

Легенда на батареях: Новий родстер Mazda Miata може отримати електричну версію

Офіційна презентація оновленої Miata запланована на середину 2020-го, тому в Mazda ще поки є час, щоб визначитись, яку трансмісію отримає автівка.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mazda вже в середині наступного року розпочне виробництво свого першого електромобіля MX-30. В ряді країн Європи модель можна буде замовити вже з березня.

По матеріалах: autoblog.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Легенда на батареях: Новий родстер Mazda Miata може отримати електричну версію
Менше 2 секунд до "сотні": Електричний гіперкар Rimac C_Two вийшов на перші тести

Менше 2 секунд до “сотні”: Електричний гіперкар Rimac C_Two вийшов на перші тести

490 км без дозарядки: яким буде електромобіль Hyundai Lafesta EV

490 км без дозарядки: яким буде електромобіль Hyundai Lafesta EV