У Верховній Раді сталося прозріння, вона згадала, що у нас з вами є машини і діти. І ввела штрафи за дітей без автокрісел.
Зараз я вам на правах автожурналіста зі стажем, водія всього, що рухається, і матері-перематері коротенько (хвилин на 40) розповім, як вам жити з новими поправками до Адмінкодексу.
Відразу – ця публікація недобра, фактична, заснована на ПДР та без соплів на тему “мою дитинку мамині ручки охороняють і янголятко береже”. В ж*пу це все. Сідайте і записуйте по пунктах.
- Перевозити в автомобілі можна стільки людей, скільки в ньому посадочних місць. Це означає, зокрема, що – дітей не можна возити по шість чоловік шарами на задньому сидінні. І навіть вчотирьох не можна. Якщо в родині народилося більше трьох дітей і матері їх нікуди посадити – потрібно купувати нову машину.
- Перевозити дітей в автомобілі, обладнаному ременями безпеки, без спеціальних утримуючих пристроїв ЗАБОРОНЕНО і було ЗАБОРОНЕНО. Нічого не змінилося! Зараз вам, котики мої ліберальні, просто всунули клин куди треба, і пригрозили, що закон доведеться виконувати. І я щиро сподіваюся, що таки його доведеться виконувати.
- Утримуючими пристроями є крісла, люльки = переноски і бустери. Все, що має маркування ECE R44 / ECE 44 з різними приставками 03, 04 …. = – це стандартизований по Європі стандарт безпеки крісел. Є ще новий стандарт I-Size, але у мене його ніколи не було – мої виросли раніше. Отже!!! Навіть якщо це бюджетна марка, але вона маркована так, як написано вище – ЦЕ НОРМАЛЬНЕ РОБОЧЕ КРІСЛО.
- Бустер. Гугл, щоб подивитися. Це теж дитячий пристрій для тих діток, що підросли вже. Його головний принцип – розподіл зусиль ременів безпеки по фізіологічно правильних місцях на тілі дитини. І – так. Він спрацює, якщо ріст дитини достатній для його використання. І – ще разок – дивимося на маркування на боці крісла.
- “Моя дитинка в кріслі плаче, вигинаючись аж до синяви”. Відразу пропоную всім зі складнощами в зіставленні масштабів проблеми переписати цю фразу на “Моя дружина в похоронному бюро б’ється об стіну, вибираючи дві маленькі труни”.
- Б/В крісла купувати МОЖНА. Якщо ви впевнені, що воно не було в аварії. Розмальоване і подряпане – поф*г. Структура там така, що нас з вами переживе.
- Краш-тести крісел – відносні. Тому що одне і те ж крісло працювати буде інакше з різною вагою дитини і в різних по центру тяжкості і габаритах машинах. Решта – маркетинг.
- На переднє крісло можна ставити оборотну люльку або навіть доросле крісло-бустер. Уваги тільки вимагає подушка безпеки. Тут треба багато і детально, тому – питайте, розповім, якщо що.
- ISOfix відмінно, але він не рятує при великій вазі – тут треба розуміти, якщо вага дитини вже перевищує можливості фікса, він може не витримати. Старі добрі штатні ремені мають великі запаси міцності, там все тоннами вимірюється.
- Убитися можна всюди. У кріслі це зробити буде складніше.
Не треба мені розповідати про бідно-важко-неможливо. Я багато знаю про бідно і важко. Неможливо – значить, громадський транспорт.
І – так, прийшов час відмовитися від подвійних стандартів, де хочеться жити нормально, але закони виконувати НІХТО не хоче. Ви питайте, якщо чогось не зрозуміли, не соромтеся.
Легкої дороги!
Автожурналіст Лариса Міщанчук
Як раніше повідомляв Autogeek, Кабінет Міністрів України прийняв постанову про впровадження електронного посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. А також підтримав проект закону про спрощення процесу присвоєння та видачі номерних знаків.
По матеріалах: facebook.com/l.mischanchuk.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: