in

Lancia показала потужний електричний хетчбек Ypsilon: хот-хетч зі слоником у салоні

Новий електричний хетчбек Lancia Ypsilon отримав потужну спортивну версію HF. Цього разу дебютували одразу дві версії Ypsilon – цивільний хот-хетч Lancia Ypsilon HF, який отримав електричну силову установку, і ралійний Lancia Ypsilon Rally 4 HF із форсованим бензиновим турбомотором.

Електромобіль отримав єдиний електромотор на передній осі, який розвиває 204 кінські сили – це на 48 сил більше, ніж у Ypsilon Elettrica. Хот-хетч розганяється з місця до “сотні” за 5,8 секунди і за цим показником він наближається до Abarth 600e і Alfa Romeo Junior Veloce.

У Lancia відзначають, що від стандартного Ypsilon Elettrica версія з приставкою HF відрізняється заниженою підвіскою, аеродинамічним обвісом та розширеною колією. У салоні прописались спортивні сидіння з двоколірним синьо-червоним оздобленням та спортивне кермо.

Ралійний Lancia Ypsilon Rally 4 HF, у свою чергу, оснащений бензиновою “турботрійкою” об’ємом 1,2 літра, потужність якої збільшили до 212 кінських сил. У спортивного хетчбека відтепер є п’ятиступінчаста механічна коробка передач та диференціал із блокуванням.

Очікується, що такий Ypsilon випустять невеликою партією в кількості 2,5 тисячі екземплярів — того вимагають правила групи Rally 4, в якій і виступатиме новинка. У цьому класі змагаються моноприводні автомобілі із двигуном об’ємом до 1,3 літра.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, дослідний електромобіль Lancia Ypsilon EV викрали та втопили у водному каналі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Як розвивається ринок електромобілів в Україні: динаміка останніх років та ключові тренди

Працюватимуть на чотирьох видах палива: Toyota, Mazda та Subaru об’єднались для створення нових ДВЗ