in ,

Китайські електромобілі Hengchi потерпають від нарікань: що з ними не так

Електромобілі одного з найбільших операторів нерухомості Китаю виявилися неякісними.

Піддавшись загальній тенденції, Evergrande Group кілька місяців тому оголосила, що зосередить усі зусилля на розвитку власного електромобільного напрямку. Але нещодавно з’явилася інформація, що компанія заморожує всі перспективні електромобільні проєкти, за винятком кросоверів Hengchi 5 та Hengchi 6. Та й ті виявилися проблемними.

За даними місцевого ресурсу Sina Auto, Hengchi 5, ринкова прем’єра якого очікується найближчим часом, все ще далекий від ідеалу. Зокрема, у першої серійній моделі Evergrande Motor помічені проблеми із висувними дверними ручками. Після спрацьовування замків вони не ховаються усередину дверей, як це повинно бути при такій конструкції. Доводиться робити це вручну, що дещо розходиться із заявленим преміальним статусом марки Hengchi та технологічним рівнем материнської Evergrande Group. Крім того, від ринкового успіху кросовера залежить автомобільне майбутнє компанії.

Hengchi 5 – компактний електричний кросовер, який позиціонується в якості конкурента Audi Q3 та BMW X1. Судячи з фото, зовні він виглядає досить привабливо. На носі красується забарвлена в колір кузова закрита панель, оточена з обох сторін Y-подібними світлодіодними фарами. Також кросоверу дістався модний «ширяючий» дах з чорними рейлінгами. Корма «прошита» тонкою світлодіодною смугою, яка з’єднала масивні задні ліхтарі. Салон преміальної новинки оформлять відповідно до статусу нашпигують усіма доступними технологіями.

Вже відомо, що Hengchi 5 укомплектований одним електродвигуном потужністю 204 к.с. Максимальну швидкість кросовера обмежать на180 км/год. Інформації про тягову батарею та динамічні характеристики електромобіля спорядженою масою 1985 кг поки немає.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Hengchi 3 показав салон з трьома дисплеями від екс-дизайнера Bertone.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів

600 000 електромобілів на рік: завод у Шанхаї став найбільш продуктивним для Tesla