in ,

Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів

Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів

Компанія розробляє власну електричну платформу та дешеві батареї.

Першою моделлю на новій повнорозмірній архітектурі стане пікап Ford F-150 наступної генерації. Зі слів голови американського концерну Джима Фарлі, розробка платформи завершиться до 2025 року, а вже до 2023 року Ford випустить 600 000 електромобілів різних класів.

Серійне виробництво наступного Ford F-150 налагодять на новому виробничому майданчику Blue Oval City у Теннессі недалеко від Стентона, штат Теннессі, яким керуватимуть Ford Motor Company та SK Innovation. Очікується, що його буде введено в експлуатацію у 2025 році. Там же налагодять виробництво та переробку акумуляторних боків для електромобілів.

Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів

А вже навесні 2022 року на ринок вийде електронна версія сучасного пікапа Ford F-150 – F-150 Lightning. За попередньою інформацією, в базовій версії електропікап запропонує 432 к.с. (1051 Нм) та батарею ємністю 115-125 кВт•год, у топовій – 571 к.с. (1051 Нм) та 170-180 кВт•год. Запас ходу складе 370 та 480 км відповідно. Як повідомлялося раніше, Ford зібрав майже 200 000 попередніх замовлень на F-150 Lightning, але завод у Дірборні випускатиме лише 20 000 пікапів на рік. З такими темпами виконувати вже наявні замовлення концерну довелося б 10 років.

Вийти зі становища планують за допомогою нового F-150 із Теннессі. «Гнучка» електрична платформа власної розробки, що лежить в його основі, призначена для задньо- та повнопривідних моделей різних класів, від кросоверів до комерційних фургонів. Побудовані на ній електромобілі використовуватимуть дешеві батареї власного виробництва. Як стверджують у компанії, до 2025 року вони коштуватимуть менше 100 доларів за 1 кВт•год, а до 2030 року – близько 80 доларів. Для порівняння, зараз середня собівартість тягової батареї складає 130 доларів за 1 кВт•год.

Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів

Як раніше повідомляв Autogeek, Ford відмовився виробляти електромобілі разом із стартапом Rivian.

За матеріалами: Ford

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів
В Україні зросла частка продажів нових електромобілів: лідирують Nissan Leaf та Audi e-tron

В Україні зросла частка продажів нових електромобілів: лідирують Nissan Leaf та Audi e-tron

Китайські електромобілі Hengchi потерпають від нарікань: що з ними не так

Китайські електромобілі Hengchi потерпають від нарікань: що з ними не так