Китайські виробники автомобілів лідирують у світових продажах електромобілів. Згідно з останніми даними Rho Motion, китайські бренди зараз контролюють приголомшливі 76% світового ринку електромобілів і плагін-гібридів завдяки агресивній експансії на нових територіях. У Європі
У Німеччині, найбільшому автомобільному ринку Європи, доля китайських виробників склала близько 4% від 578 000 електромобілів, проданих минулого року. У Британії та Франції ці цифри трохи вищі, де на них припадає 7% і 5% від загального обсягу продажів електромобілів відповідно. У Нідерландах, Швеції, Норвегії та Бельгії китайські електромобілі складають 6%, 5%, 8% і 3% ринку. Тим часом їхня присутність ще більш помітна в Іспанії та Австрії, де вони займають 10% і 11% від загального обсягу продажів електромобілів.
За межами Європи китайські автовиробники користуються ще більшим успіхом. У Бразилії вражаючі 82% усіх електромобілів і PHEV-гібридів, проданих у 2024 році, прибули з Китаю. Так само вони мають 77% ринку в Таїланді та 70% у Мексиці. На них також припадає 75% усіх електромобілів, поставлених до Індонезії, 52% до Малайзії, 74% до Непалу та 64% до Ізраїлю. Вони також популярні в Австралії та Новій Зеландії, на них припадає 26% і 15% продажів.
Частково цей успіх можна пояснити тим фактом, що в багатьох із цих країн немає сильної місцевої автомобільної промисловості, що дає китайським брендам легший шлях до домінування на ринку. Крім того, з 2009 по кінець 2023 року індустрія електромобілів Китаю отримала державні субсидії та допомогу на суму щонайменше на 231 мільярд доларів. Ця значна фінансова підтримка дозволила китайським електромобілям і PHEV-гібридам бути доступнішими, ніж автомобілі традиційних автовиробників, що дало їм конкурентну перевагу.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше на АЗС замінили заправну колонку на зарядку для електромобілів.