in

Крайні заходи: технарі Nissan приїздять до власників електромобілів, щоб показати, як ними користуватися

Японський автовиробник запускає нову програму під назвою Second Delivery. По суті, це безкоштовний додатковий візит додому до людей, які купують новий Nissan. Спеціаліст Nissan погоджує час і місце зустрічі з власником, як правило, через два тижні після купівлі авто. Це може бути вдома у власника, на роботі, на обідній зупинці в місцевому Starbucks або в дилерському центрі. Зазначається, що експерт крок за кроком проведе власника по всіх системах авто.

Такі речі, як правило, робляться під час звичайного процесу передачі авто, але ідея полягає в тому, щоб дати власникам трохи часу, щоб звикнути до свого нового автомобіля, перш ніж зануритися у нього глибше.

“Тепер, як ніколи, клієнти очікують персоналізованого досвіду, який відповідає їхнім бажанням і потребам. Ці типи досвіду надзвичайно важливі для нас, щоб запропонувати нашим покупцям Ariya, які значною мірою не знайомі з брендом Nissan і зацікавлені у використанні всіх новітніх технологій “, – каже Ден Монке, віце-президент Nissan з електронної комерції та взаємодії з клієнтами.

Наразі Second Delivery пропонується лише для електричного кросовера Ariya, ймовірно тому, що це найбільш технологічно вимоглива машина у модельній лінійці Nissan. Пізніше в 2024 році сервіс пошириться на Rogue і Leaf.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний комерційний фургон Nissan Interstar з запасом ходу у 460 км показали офіційно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З запасом ходу до 600 км: електричний кросовер Skoda Elroq показали на перших офіційних фото

За підтримки європейського концерну: Leapmotor випустив шестимісний електричний кросовер за $22 000