Японський автовиробник запускає нову програму під назвою Second Delivery. По суті, це безкоштовний додатковий візит додому до людей, які купують новий Nissan. Спеціаліст Nissan погоджує час і місце зустрічі з власником, як правило, через два тижні після купівлі авто. Це може бути вдома у власника, на роботі, на обідній зупинці в місцевому Starbucks або в дилерському центрі. Зазначається, що експерт крок за кроком проведе власника по всіх системах авто.
Такі речі, як правило, робляться під час звичайного процесу передачі авто, але ідея полягає в тому, щоб дати власникам трохи часу, щоб звикнути до свого нового автомобіля, перш ніж зануритися у нього глибше.
“Тепер, як ніколи, клієнти очікують персоналізованого досвіду, який відповідає їхнім бажанням і потребам. Ці типи досвіду надзвичайно важливі для нас, щоб запропонувати нашим покупцям Ariya, які значною мірою не знайомі з брендом Nissan і зацікавлені у використанні всіх новітніх технологій “, – каже Ден Монке, віце-президент Nissan з електронної комерції та взаємодії з клієнтами.
Наразі Second Delivery пропонується лише для електричного кросовера Ariya, ймовірно тому, що це найбільш технологічно вимоглива машина у модельній лінійці Nissan. Пізніше в 2024 році сервіс пошириться на Rogue і Leaf.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний комерційний фургон Nissan Interstar з запасом ходу у 460 км показали офіційно.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: