in

Концепція змінилася: нове керівництво Ford вирішило налагодити власне виробництво батарей для електромобілів

Концерн Ford Motor кардинально змінює ставлення до власного виробництва після зміни керівництва.

Новий генеральний директор Ford Motor Джим Фарлі не виключає можливість власного виробництва батарей для електрокарів. Про це він заявив на телеконференції Reuters Automotive Summit.

«Ми обговорюємо виробництво акумуляторних елементів. Я думаю, що це природно, оскільки обсяг електрокрів зростає. Справа в тому, що у електромобілів на 40% менше деталей, а це означає, що їх набагато простіше зібрати. Ми повинні прийняти рішення про те, що будемо робити з робочими місцями вже у найближчі роки, коли електіфікація галузі досягне 25 або 50%. Один з очевидних варіантів – перехід до виробництва елементів», – сказав Фарлі.

Ця заява кардинально відрізняється від того, що говорив колишній голова концерну Джим Хакетт. Ще в липні цього року Хаккет сказав, що у налагодженні власного виробництва акумуляторів у Ford «немає ніяких переваг».

Поки Ford тільки обмірковує цю можливість, багато автовиробників, у тому числі General Motors та Tesla, інвестують мільярди доларів у свої акумуляторні заводи.

Як пише Autoblog, за прогнозами аналітиків через швидке зростання попиту на електрокари вже до 2025 року виробники не зможуть забезпечити необхідні обсяги акумуляторів. Так раніше General Motors і Hyundai заявили, що до 2025 року планують виробляти та продавати один мільйон електромобілів на рік, а Volkswagen AG – три мільйони.

У Ford Motor плани по виробництву електрокарів поки не озвучують, а акумулятори для електромобілів першої хвилі, таких як Mustang Mach-E, будуть поставляти сторонні компанії.

Як раніше повідомляв Autogeek, Ford обіцяє доступні електрокари від 20 тисяч доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

GM відкликає 70 тисяч електромобілів Chevrolet Bolt: кампанію оголошено через ризик пожежі

Uber продає підрозділ з розробки безпілотних автівок: що пішло не так