Китайська компанія GAC представила першу у Китаї виробничу лінію для твердотільних акумуляторних елементів.
Лінія працює в режимі пілотного проекту, випускає невеликі тестові партії батарей ємністю 60 А*год. Твердотільні батареї використовують тверді електроліти замість рідких, що покращує безпеку та зменшує споживання електроенергії при їх виробництві.
Твердий електроліт може переносити більш високі температури, ніж рідкі електроліти, витримуючи 300-400°C порівняно з приблизно 200°C для звичайних акумуляторів.
За інформацією GAC, нові елементи на основі твердого електроліту здатні забезпечити електромобілям запас ходу понад 1000 км.

Інтеграційні випробування малих автомобілів заплановані на 2026 рік, з поступовим нарощуванням до масового виробництва між 2027 і 2030 роками.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою.


