in

Класичні седани не потрібні: електрифікація докорінно змінить конструкцію автомобілів

Класичні седани не потрібні: електрифікація докорінно змінить конструкцію автомобілів

Головний дизайнер концерну Daimler передбачив кінець класичних седанів з механічними коробками передач.

В інтерв’ю Top Gear Горден Вагенер, який відповідає за вигляд всіх автомобілів німецького концерну, заявив, що тотальна електрифікація змусить дизайнерів змінити підхід до конструкції автомобілів. Зокрема, доведеться відмовитися від традиційних пропорцій кузову.

Як приклад, топ-дизайнер привів новий електричний седан Mercedes-Benz EQS, який дебютував днями на автосалоні у Мюнхені. Зі слів Вагенера, щоб розмістити громіздкі акумуляторні батареї, їм довелося придумати новий дизайн для моделей електричної EQ-лінійки. Всі представники нового сімейства виглядають більш розтягнутими і в той же час стильними.

Класичні седани не потрібні: електрифікація докорінно змінить конструкцію автомобілів

Друга причина – аеродинаміка. Домагаючись бажаних показників, розробникам доводиться експериментувати з дорожнім просвітом та розташуванням силової установки, що також впливає на форми та пропорції автомобіля.

На думку Вагенера, в цілому дизайнери відмовляються від агресивних форм, створюючи автомобілі схожі на комп’ютери. Відійти від фірмового стилю, який виділяв автомобілі марки протягом десятиліть, доведеться й Mercedes-Benz, але в цьому дизайнер бачить нові можливості.

Класичні седани не потрібні: електрифікація докорінно змінить конструкцію автомобілів

«Седан з трьома педалями, насправді, найскладніший у проектуванні автомобіль. Зробити дійсно красиву машину досить складно. Хороший спортивний автомобіль – це так просто! Мені завжди подобається, коли гряде щось більш футуристичне. Ось чому електрифікація – гарний шанс щось змінити, а зміни – це завжди добре», – резюмував Вагенер.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes презентував електромобіль, керований силою думки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Класичні седани не потрібні: електрифікація докорінно змінить конструкцію автомобілів
В Києві встановили першу зарядну станцію для китайських електромобілів з роз'ємом GB/T

В Києві встановили першу зарядну станцію для китайських електромобілів з роз’ємом GB/T

Renault впровадила "сертифікат на акумулятор", щоб спростити продажі вживаних електромобілів: як це працює

Renault впровадила “сертифікат на акумулятор”, щоб спростити продажі вживаних електромобілів: як це працює