in

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

Volkswagen хоче щоб світ забув про так званий дизельгейт, тому будує новий імідж для створення електричних автівок.

Для цього бренд знову змінює свій логотип.

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

Новий знак відрізняється більш пласкими і чистими лініями. Вперше його показали ще у вересні 2019 року, коли дебютував електричний ID.3. Однак офіційно він стане знаком транспортного засобу Atlas Cross Sport 2020.  

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

“Моїм особистим стимулом в цьому редизайні було зробити так, щоб W плавала, тим самим надаючи легкості всьому бренду Volkswagen. Яка різниця – W плаває чи ні? Це все той же старий логотип. Але підтекст полягає в тому, що VW хотів полегшити ситуацію і позбавитись наслідків скандалу з дизельгейтом”, – зазначив головний дизайнер Volkswagen Клаус Бішофф.

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

Німці не єдині, хто вирішив змінити логотип у зв’язку з випуском електричних автівок і зміни технологій.

Декілька місяців назад концерн General Motors подав заявку на товарний знак нового логотипу для майбутнього електричного пікапу Hummer. Таким чином американці хочуть позбавитись іміджу головного ворога екології, яким у світі вважають цю модель.

Саме Hummer є однією з небагатьох моделей, які досить зневажливо відносяться до ефективного використання палива. В зв’язку з цим General Motors потрібного послати сигнал, що електричне перевтілення автівки буде чимось новим. Зміна дизайну логотипу є одним із таких варіантів.

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

Новий знак прописаний тими ж великими буквами, що і старий. Але вони стали більш вузькими і витонченими.

General Motors уже встиг показати цей логотип широкій аудиторії. Це відбулось під час фіналу Супербоулу в лютому. Тоді новий знак з’явився в рекламному ролику, який бачила мільйонна аудиторія.

Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності

Як раніше повідомляв Autogeek, автовиробники Audi і Volkswagen через пандемію коронавірусу у світі вирішили змінити свої логотипи і додали в них дистанцію між елементами. Головною ідеєю такої соціальної кампанії являється заклик до самоізоляції.

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Кінець поганим асоціаціям: GM та Volkswagen змінюють логотипи заради екологічності
Найдорожчі в Сінгапурі, найдешевші в Іспанії: скільки коштують електромобілі у світі (таблиця)

Найдорожчі в Сінгапурі, найдешевші в Іспанії: скільки коштують електромобілі у світі (таблиця)

Відео дня: Audi запустили флешмоб Four Rings Challenge: Mercedes не утримався від тролингу

Відео дня: Audi запустили флешмоб Four Rings Challenge: Mercedes не утримався від тролингу