in

Кілька гібридів та величезний багажник: Skoda представила кросовер Kodiaq другого покоління

Компанія Skoda офіційно представила друге покоління кросовера Kodiaq. Новинка стала довшою за свого попередника і доступне як у 5-, так і в 7-місному варіантах.

Флагманський кросовер чеського бренду став більшим і просторішим порівняно зі своїм попередником. Подібно до більшості своїх основних моделей, Skoda прийняла еволюційний підхід до дизайну моделі, який здасться знайомим власникам Kodiaq. Незважаючи на те, що екстер’єр зберігає певні характерні риси стилю та пропорції попередньої ітерації, він набуває чіткішого вигляду завдяки новим елементам мови дизайну бренду Modern Solid – мотиву, який збережеться в усіх моделях марки протягом десятиліття.

Інтер’єр нового Kodiaq вирізняється сучасним мінімалістичним дизайном під явним впливом електричного Enyaq. Приладова панель оснащена 12,9-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи, а також 10,25-дюймовою панеллю приладів і проекційним дисплеєм.

Важіль перемикання передач DSG перемістився на рульову колонку, звільнивши більше місця на центральному тунелі для речей. Довжина нового Kodiaq становить 4758 мм, а колісна база – 2791 мм. Це робить його на 61 мм довшим за перше покоління та на 110 мм довшим за електричний Skoda Enyaq.

Skoda також збільшила внутрішній простір новинки. Розмір багажника збільшився на 75 л, і тепер становить вражаючі 920 літрві у стандартній п’ятимісній моделі або 340-845 л у семимісному варіанті. Відстань над головою опціонального третього ряду збільшено на 15 мм, тоді як сидіння другого ряду можна рухати продольно.

Новий Kodiaq побудований на вдосконаленій версії архітектури MQB, зберігаючи бензинові і дизельні силові агрегати, а також ряд гібридних варіантів. Родзинкою лінійки є PHEV-гібрид, який оснащений двигуном 1,5 TSI Evo 2 з одним електродвигуном із сумарною потужністю силової установки в 204 к.с.

Батарея ємністю 25,7 кВт*год забезпечує запас ходу на електротязі у понад 100 км і підтримує швидку зарядку постійного струму потужністю до 50 кВт. Потужність передається виключно на передню вісь через 6-ступінчасту автоматичну коробку передач DSG, тож тим, кому потрібен повний привід, доведеться зупинитися на неелектрифікованих моделях з 2.0 TSI та 2.0 TDI потужністю від 150 до 204 к.с.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Skoda Enyaq iV отримав преміальну версію Laurin&Klement.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Уряд Італії хоче боротись з нашестям китайських електромобілів: названі можливі методи

Kia за тиждень представить два концептуальних електромобіля: що відомо