31 жовтня в Києві в ВЦ “Klitschko Expo” в рамках Третього Українського Форуму EV FORUM 2019 компанія Колбе Моторс презентуватиме нові для України електромобілі класів L6 та L7: двомісний ZhiDou D2 та вантажівку Cenntro Metro.
Малі електромобілі класів L7e та L6 наразі є сертифіковані в Європі та користуються великим попитом.
Малі електрокари активно використовуються як комерційний транспорт, оскільки вони є економним та компактним транспортним засобом, що не займає багато місця, сприяючи таким чином розвантаженню міського простору й не спричиняючи заторів.
На форумі будуть представлені електромобілі від Колбе Моторс, про які йдеться в докладі: двомісний міні-кар ZHIDOU D2 та мала вантажівка CENNTRO METRO.
Відвідувачі форуму матимуть можливість на власні очі побачити електромобілі класу «малий електромобіль» та зробити власні висновки щодо доцільності таких авто в сучасному українському місті.
Kolbe Motors – новий підрозділ групи компаній Kolbe, що виділився в окремий підрозділ в 2018 році.
Колбе Моторс – це компанія-імпортер, що спеціалізується на електричних транспортних засобах для комерційного та особистого використання.
Мета компанії – забезпечення сталого та інтегрованого в інфраструктуру сучасного міста електротранспорту.
Малі електромобілі є рішенням для сучасної мобільності в умовах перевантаженої інфраструктури міста, але в Україні вони потребують перегляду стандартів сертифікації у бік узгодження з європейськими стандартами.
«EV Forum – це наш дебют. Ми вперше показуємо наші авто. Ми вперше виходимо на публіку, щоб розказати над чим працюємо та залучити однодумців до співпраці. Своєю участю на EV Forum ми хотіли би не лише показати яким може бути сучасний транспорт, що сприяє рішенню проблеми логістики «останньої милі» в умовах перевантаженого трафіку сучасних міст, а й наголосити на необхідності співпраці та сприяння держави в питанні поширення електромобілів, як сучасного та екологічного виду міського транспорту.» – ділиться Губанова Аліса, маркетолог компанії.
Технічні характеристики електромобілів Cenntro Metro
Тип приводу | Задній |
Тип трансмісії | Автоматична |
Габарити, мм (ДхШхВ) | 3695x1400x1905 |
Кількість місць в салоні | 2 |
Тип двигуна | Трифазний синхронний двигун постійного струму |
Потужність електродвигуна, кВт | 10 |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Запас ходу, км | 150 |
Тип батареї | Літій |
Потужність батареї, А*год | 165,6 |
Ємність батареї, кВт*год | 13 |
Споживання енергії , Вт*год/км | 128 |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Висота дорожнього просвіту, мм(кліренс) | 160 |
Зарядний кабель для зарядки від зарядних станцій | Звичайна розетка 230В з адаптером (Тип 2, Mennekes) |
Корисне навантаження, кг | 565 |
Подушка безпеки водія | ● |
Кондиціонер | ● |
Сенсорний ЖК-монітор | 7″ |
Камера заднього виду | ● |
Сигналізація | ● |
Технічні характеристики електромобілів ZHIDOU D2
Габаритні розміри, мм | 2806 x 1540 x 1555 |
Колісна база, мм | 1765 |
Вага (з акумуляторною батареєю), кг | 704 |
Максимальна швидкість, км/ год | 85 |
Прискорення, сек | ≤7 |
Модель акумулятора | Потрійний полімерний літієвий акумулятор |
Час повної зарядки, год | ≤7~8 |
Емність акумулятора, А / кВт | 120 /18 |
Тип двигуна | Двигун постійного струму |
Номінальна/максимальна потужність двигуна, кВт | 15/30 |
Номінальні/максимальні обороти двигуна | 4200/5000 |
Обертаючий момент, Н*м | 90 |
Електропідйомники | ● |
Центральний замок | ● |
Адаптивне рульове управління з підсилювачем | ● |
Регульоване по висоті рульове колесо | ● |
Кондиціонер | ● |
Безпосередні і середні показники потужності | ● |
Паркувальна камера | ● |
Опалення | ● |
Оббивка салону | Еко шкіра |
Кнопка Пуск / Стоп | ● |
Світлодіодна фара денного світла | ● |
Світлодіодний протитуманні фари (задні) | ● |
Електричні дзеркала заднього виду | ● |
Зарядний кабель для зарядки із зарядних станцій (ТИП 2) | ● |
Бортовий комп’ютер | ● |
Датчики паркування (ззаду) | ● |
Запуск без ключа | ● |
Бортова мережа WIFI | ● |
Бортовой HOT SPOT | ● |
Аудіосистема ZhiDou | Еквалайзер, 4 динаміка |
GPRS-термінал | ● |
Планшет | ● |
Що стосується цін, то вони поки що невідомі, оскільки електромобілі саме очікують на державну сертифікацію.
“Ми показуємо ці електромобілі в рамках EV Forum саме для того, щоб привернути увагу до необхідності узгодження стандартів европейської та української сертифікації, показати спільноті які саме електромобілі стали б в нагоді в умовах Київа та інших міст з напруженим трафіком та браком місця для паркування. Саме цим питанням ми присвятили наш виступ на форумі”, – розповіли “Автоґіку” в компанії Kolbe Motors.
Третій Український Форум EV FORUM проходитиме за підтримки Київської Міської Ради, Міністерства інфраструктури та Державного Агентства з енергоефективности та енергозбереження України.
Темою форуму буде «Електротранспорт і зарядна інфраструктура: трансформація сучасного бізнесу». Форум проходитиме як одноденний інтенсив за участю власників, топ-менеджерів компаній з власним автопарком тощо. В ході форуму провідні компанії будуть ділитися досвідом щодо переведення автопарку на елетротранспорт, розкриваючи реальні кейси. Також на форумі виступатимуть представники ринку електромобілів з докладами на актуальні теми.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: