Відповідати на питання клієнтів Tesla у Twitter будуть спеціальні співробітники.
Tesla оголосила набір співробітників, які будуть відповідати на скарги та питання клієнтів до голови компанії Ілона Маска у Twitter. Про це йдеться у публікації Electrek та на веб-сайті компанії.
«Роль фахівця полягає в тому, щоб вирішувати або передавати скарги на більш високий рівень через відповідні канали, а також критично реагувати на ескалацію у соціальних мережах, спрямовану на генерального директора», – йдеться у оголошенні про вакансію.
Раніше за комунікацію з клієнтами в Tesla відповідав PR-відділ, але у 2020 році його розпустили й Маск взявся комунікацію на себе, публікуючи інформацію про плани компанії «з перших вуст» в Twitter. Але одна справа ділитися планами й зовсім інша – вирішувати конкретні проблеми покупців.
Заповнити «пробіл» у комунікації компанія має намір, набравши співробітників з досвідом роботи у кол-центрах не менше одного року. Їм доведеться вирішувати різні проблеми клієнтів та відповідати на звернення до Ілона Маска у соціальних мережах.
До цього Tesla основним каналом обміну інформацією з клієнтами вважала фірмовий мобільний додаток, але для вирішення конкретних проблем цей канал комунікації не підходить. На думку журналістів видання, Tesla варто було б набирати не спеціалістів для спілкування з клієнтами в соціальних мережах, а фахівців з обслуговування клієнтів у фірмових СТО. Крім того, непогано було б повернути PR-відділ, який відповідав би на запити представників преси.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla розпочала поставки продезінфікованих електромобілів Model Y у Китаї.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: