in

Європейці пересідають на електровелосипеди: минулого року імпортовано майже 1 млн штук – статистика

Імпорт електровелосипедів до ЄС в 2020 році виріс на 19%.

У 2020 році 27 країн Європейського союзу експортували майже 1,3 мільйона велосипедів на загальну суму 471 мільйон євро та 273,9 тисячі електровелосипедів (велосипеди з педалями і допоміжним електродвигуном з тривалою номінальною потужністю менше 250 Вт) на суму 427 млн ​​євро. Про це повідомив Eurostat.

Імпорт велосипедів до країни ЄС минулого року склав майже 5 мільйонів одиниць на суму 930 млн євро. Що стосується електробайків, то їх було ввезено 839 100 одиниць на суму 721 млн євро.

За даними агентства, у порівнянні з 2019 роком експорт велосипедів минулого року збільшився на 35% у натуральному вираженні, а імпорт знизився на 3%. При цьому експорт електровелосипедів виріс на 43%, а імпорт – на 19%.

Основним споживачем «європейських» велосипедів була Велика Британія – 34% від загального експорту велосипедів за межі ЄС. За нею йдуть Швейцарія (13%), Бразилія (9%), Туреччина (5%) та Узбекистан (4%). Велика Британія та Швейцарія були й основними напрямками експорту електровелосипедів – 36% та 27% відповідно. За ними йдуть Норвегія (14%) та США (10%).

До ЄС велосипеди в основному везли з Камбоджі (24%), Китаю (17%), Тайваню (11%), Бангладеш (8%), Туреччини (7%), Філіппін (6%) та Шрі-Ланки (5%) . Основним постачальником електровелосипедів був Тайвань – 53%. Ще 19% доставили з В’єтнаму. За ним йдуть Китай (10%), Туреччина (7%) та Швейцарія (6%).

Як раніше повідомляв Autogeek, представлено компактний електровелосипед ADO A20.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Chevrolet замість Ravon: узбецькі автомобілі повернулися в Україну з трьома моделями

Амбіційний проект HYVIA: Renault будуватиме водневі автомобілі та інфраструктуру для них