Малорозвинена зарядна інфраструктура Японії уповільнює впровадження електромобілів. У Lexus вирішили, що можуть покращити ситуацію запуском власної фірмової мережі зарядних станцій.
Lexus може піти шляхом Tesla у створенні власної зарядної мережі, щоб спонукати покупців на внутрішньому ринку вибирати її електромобілі. Загалом, Toyota не поспішає з впровадженням електромобілів, частково через те, що японські споживачі повільно відмовляються від своїх двигунів внутрішнього згоряння.
Топ-менеджери компанії зазначають, що в Японії все ще важко знайти зарядні станції, тому будь-які спроби запровадити нові порти, швидше за все, будуть позитивними. Ось чому компанія починає створювати власну мережу зарядних станцій для Lexus.
У Lexus впевнені, що Японія може стати випробувальним майданчиком для ідей, які компанія може розгорнути на інших ринках. Якщо бренду вдасться завоювати японських клієнтів, то цей досвід спрацює і за межами країни.
Lexus – чи не перший автовиробник, який запропонував створити власну мережу зарядних станцій. Мережа Supercharger від Tesla є лідером галузі в Америці та має такий успіх, що більшість інших виробників переходять на цей тип розетки, щоб скористатися нею.
Але справа не лише в Tesla. Інші бренди преміум-класу також розглядають можливість створення власних зарядних станцій на замовлення. Мова йде про Mercedes-Benz, Audi і Porsche, які вірять, що можуть надати водіям розкішний досвід, орієнтований на бренд, що зробить ідею очікування зарядки автомобіля більш приємною.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Lexus назвав ціни найдешевшого кросовера у Європі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: