in

Як Covid-19 вплинув на поїздки та подорожі: українці більше ходять пішки, їздять на авто та беруть попутників

BlaBlaCar, найбільша у світі платформа для поїздок, провела глобальне дослідження серед користувачів з 6-ти країн, щоб дізнатися, як пандемія Covid-19 вплинула на потреби та звички людей, змінила їхні поїздки та подорожі. Українці стали більше ходити пішки, їздити на авто та брати попутників. Міський громадський транспорт та літаки виявилися найменш популярними.

Карпулінг та інші види транспорту

У пандемію поїздки з попутниками були найбільш стійкими. 75% опитаних українців вважають поїздки з попутниками найбільш безпечним способом пересування під час пандемії у порівнянні з іншими видами громадського транспорту. За останній рік так частіше стали подорожувати 20% опитаних українців. Карпулінг увійшов до топ-3 найпопулярніших видів пересувань у період пандемії разом з поїздками на власному авто і велосипедом. Вони мінімізують кількість контактів між людьми, тому є актуальними як під час пандемії, так і після неї.

Кількість людей в авто і наявність масок у пріоритеті

За результатами опитування, найбільше українці звертають увагу на кількість людей у ​​транспорті, а тільки потім — маски. Так вважають 82% респондентів, тоді як для французів найважливіше — наявність масок у водія та пасажирів. На третьому місці — регулярне провітрювання автомобіля і використання санітайзера.

Кількість поїздок на тривалі відстані поступово збільшується

Криза Covid-19 призвела до скорочення кількості робочих поїздок та відряджень, а також тривалих поїздок на відпочинок і до рідних. За останній рік від них частіше відмовлялися близько третини респондентів з України. Ще половина — від далеких подорожей. При цьому 16% сказали, що почали частіше виїздити за місто. 

“Такі глобальні дослідження допомагають нам тримати руку на пульсі, краще розуміти потреби наших користувачів та відповідати їм. Ми бачимо, що з поступовим послабленням пандемії та початком літнього сезону, активність на платформі підвищується. Наприклад, для автовласників ми недавно презентували функцію Boost, щоб вони могли ще більше заощадити на дорозі та ефективно знаходити попутників. Водночас ми розуміємо, що користувачі продовжують турбуватися про власну безпеку та здоров’я, тому обирають поїздки, які мінімізують кількість контактів“, — коментує Олексій Лазоренко, Генеральний директор BlaBlaCar в Україні.

Подорожі по Україні залишаться популярнішими, ніж в інші країни

У найближчі півтора роки українці подорожуватимуть Україною більше, аніж за кордон. 61% респондентів відповіли, що оберуть внутрішній туризм. В основному, планують поїздки до моря та за місто. Також у наступні 18 місяців більш регулярними стануть поїздки в офіс і на далекі дистанції. А відновлення відряджень — менш ймовірне.

Методологія:

Глобальне дослідження створено з метою дізнатися, як пандемія Covid-19 вплинула на потреби та звички користувачів BlaBlaCar. Опитування проведене у травні 2021-го року серед користувачів BlaBlaCar у 6-ти країнах (Франція, Іспанія, Україна, Бразилія, Росія). В Україні в опитуванні взяли участь понад 1400 українців з різних міст і населених пунктів.

Нагадаємо, як раніше вже повідомляв AUTOGEEK, BlaBlaCar запустив 4 нові функції для водіїв: як вони працюють.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ціна від $2800: виробник електричних скутерів Vespa випустив три нові моделі Piaggio ONE

Електричне будівництво: Honda разом із Komatsu створять мікроекскаватор зі змінними батареями