in ,

Hyundai представили концепт спортивного електрокросовера IONIQ SEVEN (фото)

Hyundai Motor Company представила SEVEN, новий концепт спортивного електричного кросовера на автосалоні AutoMobility у Лос-Анджелесі. Споглядати концепт можна на стенді Hyundai Motor з 19 по 28 листопада. На автосалоні також будуть представлені інші провідні продукти компанії: IONIQ 5 (що виходить на ринок США) та першу у світі вантажівку з силовою установкою на водневих паливних елементах XCIENT.

Слідуючи концептам 45 у 2019 та Prophecy у 2020 роках, SEVEN відкриває нову сторінку бренду IONIQ, демонструючи футуристичний електроавтомобіль на батареях (BEV) від Hyundai. Персоналізовані інновації в дизайні та технологіях віддають перевагу цінностям клієнтів над галузевими нормами. SEVEN також є яскравим підтвердженням руху Hyundai до вуглецевої нейтральності до 2045 року.

За словами президента і генерального директора Hyundai Motor у Північній Америці Хосе Муньоса, концепт SEVEN уособлює творче бачення компанії та прогрес у технологічному розвитку електрифікованої мобільності. Інноваційний інтер’єр автомобіля, екологічний двигун, просунуті технології безпеки та зручності відкривають захопливе майбутнє для водіїв кросоверів Hyundai.

IONIQ: Спеціальний BEV бренд, що транслює бачення Hyundai стосовно мобільності майбутнього.

Кожен автомобіль, розроблений під брендом IONIQ, пропонує новий досвід інтеграції надсучасних технологій у повсякденне життя. Концепт SEVEN є ідеальним прикладом IONIQ, детальне опрацювання інтер’єру та високі технічні характеристики перетворюють автомобіль в інноваційний життєвий простір на колесах.

“IONіQ є яскравим підтвердженням світогляду Hyundai – “Прогрес заради людства”, що змінює сформовану парадигму сприйняття власників електроавтомобілів, адже дозволяє слідувати власному способу життя без обмежень. SEVEN транслює відданість компанії до людиноцентричного підходу та переосмислення повсякденного досвіду” – зазначив Томас Шемера, виконавчий віцепрезидент і глобальний директор з маркетингу Hyundai Motor Company. 

Еволюція у сприйняті кросоверів крізь призму поєднання аеродинаміки та візуальної потужності. 

SEVEN побудований на спеціальній, розробленій для електромобілів, платформі Electric-Global Modular (E-GMP). Довга колісна база та плоска підлога якої дозволяють створити абсолютно новий клас автомобіля, який подарує нові враження для своїх власників.

SEVEN має чистий аеродинамічний силует, який суперечить сформованим очікуванням від типових кросоверів. Низький передній край капоту, обтічний вигин даху та подовжена колісна база демонструє нам відхід від типових екстер’єрів, що притамані кросоверам з двигунами внутрішнього згорання. Виразний аеродинамічний силует автомобіля гармонує з його потужним та динамічним виглядом.

Динамічності концепткару додають колеса з інтегрованими рухомими повітрозабірниками, які відкриваються або закриваються залежно від вимог до охолодження гальм та умов низького опору.

SEVEN легко впізнати навіть глибокої ночі завдяки фірмовим фарам Parametric Pixel, які вже стали візитівкою бренду IONIQ. Parametric Pixel є втіленням успішного дизайнерського проекту з поєднання цифрового та аналогового стилів, і свідченням того, що в автомобілі врахована кожна деталь до останнього пікселя. 

Комфортний інтер’єр преміумкласу у стилі лаунж, як вісник нової епохи автономного водіння. 

Пріоритетом дизайну інтер’єру SEVEN є інновації в просторі, що пропонують автовласникам більше свободи, ніж будь-коли раніше. Завдяки інноваційному рішенню розташування коліс, вдалося збільшити колісну базу до 3,2 метра. 

Рівна підлога дозволила Hyundai Motor впроваджувати альтернативні розташуванню у ряд сидінь варіанти, створивши більш мобільне компонування салону. Відсутність бічних стійок забезпечує просторий та зручний вхід до салону, потрапивши до якого ви відчуєте абсолютно новий вимір автомобільного простору. Обтічна лінія даху, довга колісна база та плоска підлога, що тягнеться до третього ряду, дозволяють досягнути найвищої якості інтер’єру.

У SEVEN, Hyundai втілює своє бачення автономної мобільності. Сидіння водія оснащене висувним джойстиком управління, який можна прибрати, якщо автомобіль стоїть. Коли не має необхідності використовувати обладнання для водіння, внутрішній простір можна реорганізувати на власний смак, створивши за допомогою інтегрованих у салон дисплеїв приємну лаунж атмосферу.

Розташування сидінь відрізняється від звичайних кросоверів, адже оснащено рухомими кріслами та фігурним сидінням диванного типу. Розташування сидінь можна налаштовувати в залежності від типу водіння або для автономного режиму керування.

SEVEN пропонує гнучкий простір та низку пристроїв, що можуть бути персоналізовані для конкретного пасажира. Цей орієнтований на людину підхід дозволяє передбачити розвиток мобільності, що і ляже в основу майбутніх моделей IONIQ.

Рухома центральна консоль “Universal Island” інтегрує в собі багатофункціональний графічний інтерфейс користувача “Smart Hub”. Передні крісла, центральна консоль “Smart Hub” та задні крісла при трансформації створюють унікальний приємний простір, у якому автовласники можуть якісно провести час на самоті чи у компанії. Завершує композицію приємне сяйво ліхтарів, що інтегровані у двері автомобіля. У дорозі ж вас завжди зможе підбадьорити прохолодний напій з вмонтованого мініхолодильника, а спеціальний модуль, дозволяє освіжити взуття водія та пасажирів.

У дах автомобіля вбудований панорамний дисплей, який не тільки транслює різноманітний контент відповідно до вподобань пасажирів, але й змінює загальну атмосферу інтер’єру, забезпечуючи високий рівень розслаблення та задоволення під час подорожі.

“SEVEN наважився зійти з протореного шляху,” зазначив Санг Юп Лі, старший віцепрезидент, керівник Hyundai Global Design. “SEVEN виробляє новітню концепцію розуміння кросоверу в епоху електроавтомобілів – це унікальна аеродинамічна форма при якій зберігаються усі переваги SUV автомобіля. Інтер’єр відкриває новий вимір простору, який забезпечує кожному пасажиру комфорт сімейного затишку.”

Екологічно дружнє та гігієнічне середовище пересування

Hyundai Motor зосередився на розробці транспортних засобів, що б могли гарантувати безпечні та здорові подорожі. SEVEN використовує різноманітні екологічно чисті матеріали, пропонуючи провідні в сегменті гігієнічні функції, такі як Гігієнічна Система Циркуляції Повітря (The Hygiene Airflow System) та Стерилізація UVC.

Кузов SEVEN покритий біофарбою, а елементи салону зроблені виключно з перероблених та екологічно чистих матеріалів. Мініральні клеї, килимки з бамбукового дерева, біосмоли, фарби інтер’єру  вироблені на відновлювальних джерелах енергії, що значно зменшує викиди у повітря під час виробництва. Широке використання міді та гігієнічно обробленої тканини з перевіреними антибактеріальними функціями гарантує, що всі поверхні всередині SEVEN завжди залишаються чистими.

Гігієнічна Система Циркуляції, подібна до складної системи управління потоком пасажирських літаків. У вертикальному режимі повітря забирається через вбудовані повітрозабірники в рейлінгах даху, з яких повітря рухається зверху вниз, і витягується через зовнішній вентиляційний отвір за задніми колесами. У горизонтальному режимі повітря надходить від тонкої приладової панелі до задніх вентиляційних отворів.

Найважливіше, що система активується незалежно від того, рухається автомобіль чи ні. Це зменшує перехресне забруднення та ізолює повітряний потік між пасажирами спереду та ззаду.

Стерилізація UVC активується, як тільки з автомобіля виходять пасажири. Вбудовані дезінфікуючі ультрафіолетові лампи допомагають очистити життєвий простір від бактерій і вірусів. Також відділи дезінфекції для особистих речей присутні у центральній консолі та задніх сидіннях диванного типу.

Потужна продуктивність з запасом ходу до 500 км.

Завдяки універсальній платформі E-GMP, SEVEN зможе забезпечити чудовий запас ходу та надшвидку зарядку. Відповідно до наявних технологій із зарядним пристроєм на 350 кВт, SEVEN здатний заряджатись від 10 до 80 відсотків приблизно за 20 хвилин. На сьогодні ще ведеться робота, щоб збільшити запас ходу більш ніж 500 км.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

480 км на одному заряді: яким буде флагманський електрокросовер Kia EV9

Студентський стартап будинку на колесах Stella Vita: чому він зацікавив Renault