in

Hyundai показав новий образ електрокарів та перший спортивний електромобіль

На Міжнародному автосалоні у Франкфурті, що стартував вчора, компанія Hyundai Motor представила нову концепцію Style Set Free, в рамках якої об’єдналися нові моделі і концепти автомобілів, а також – соціальні і фешн-проекти бренду.

Концепт Hyundai «45»: новий образ електрокарів

Представлений в рамках Франкфуртського мотор-шоу концепт електромобіля «45» – втілення нового підходу Hyundai до стилістики електрокарів бренду.

Свою назву прототип електромобіля отримав на честь одного з найбільш відомих автомобілів марки Hyundai – концепту Pony Coupe, який був представлений публіці 45 років тому.

Але не тільки назва пов’язує ці два концепти: при створенні прототипу «45» дизайнери марки надихалися стилістикою Pony Coupe, яка, в свою чергу, була відображенням модною в 1970-х роках концепції стилю літаків 1920-х років.

Ще один нюанс в назві сучасного концепту: 45 – це градуси кутів, під якими сконструйовані передня і задня частини електромобіля.

Основна ідея, закладена в дизайні концепту «45» – мінімалізм, чистота і простота ліній.

Нова концепція підкреслює прогресивний напрямок дизайну бренду і являє еволюцію стилістики Hyundai – Sensuous Sportiness («Чуттєва спортивність»).

«Чуттєва» в цьому контексті означає посилення емоційних цінностей, які клієнти можуть випробувати завдяки дизайну, а «Спортивність» – готовність реалізувати ці цінності за допомогою інноваційних мобільних рішень.

Характерні риси концепту – трьохпроекційна решітка радіатору, фари головного світла та задні ліхтарі «kinetic cube», розсувні двері з механізмом відкриття Dynamic Daylight Opening (DLO), світлодіодні індикатори рівня заряду батарей на нижніх частинах передніх дверей, система камер кругового огляду Camera Monitoring System (CMS).

В інтер’єрі електромобіля все побудовано навколо ідеї персоналізації дизайну і функціональності для водія.

Салон стає місцем, в якому водій і пасажири можуть трансформувати простір за своїм бажанням в залежності від того, чи кермується електрокар водієм або ж працює в автономному режимі.

Крісла переднього і заднього ряду виконані в унікальному, ергономічному стилі з дерева, тканини і шкіри, причому, передні сидіння можуть обертатися по своїй осі.

Батареї розташовані в пласкому днищі електромобіля, а мотори вмонтовані в колеса оригінальної форми, які не тільки підкреслюють естетику концепту, але і відрізняються аеродинамічним ефектом.

Veloster N ETCR – перший спортивний електромобіль Hyundai

Створений на базі спорткара Veloster N перший спортивний електромобіль Veloster N ETCR призначений для участі в гоночному чемпіонаті ETCR, який відбудеться у 2020 році.

Роботи над концептом почалися в листопаді 2018 року на базі спортивного підрозділу Hyundai Motorsport в Альценау (Німеччина).

Електроспорткар отримав оригінальну ліврею, аеродинамічний обвіс по периметру кузову і великий задній спойлер.

Модель має середньомоторну компоновку, привід на задні колеса і акумулятор ємністю 65 кВт∙год.

Решта подробиць про технічні характеристики гоночного електромобіля будуть озвучені пізніше.

Як раніше повідомляв AUTOGEEK, трохи раніше Hyundai опублікували тізер свого першого спортивного електромобіля.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Розкішний електромобіль Mercedes Vision EQS зможе долати 700 км на одному заряді: фото

З 2040 року – тільки електромобілі: Велика Британія витратить 400 мільйонів фунтів на швидкі електрозаправки