in

Hyundai показав новий образ електрокарів та перший спортивний електромобіль

На Міжнародному автосалоні у Франкфурті, що стартував вчора, компанія Hyundai Motor представила нову концепцію Style Set Free, в рамках якої об’єдналися нові моделі і концепти автомобілів, а також – соціальні і фешн-проекти бренду.

Концепт Hyundai «45»: новий образ електрокарів

Представлений в рамках Франкфуртського мотор-шоу концепт електромобіля «45» – втілення нового підходу Hyundai до стилістики електрокарів бренду.

Свою назву прототип електромобіля отримав на честь одного з найбільш відомих автомобілів марки Hyundai – концепту Pony Coupe, який був представлений публіці 45 років тому.

Але не тільки назва пов’язує ці два концепти: при створенні прототипу «45» дизайнери марки надихалися стилістикою Pony Coupe, яка, в свою чергу, була відображенням модною в 1970-х роках концепції стилю літаків 1920-х років.

Ще один нюанс в назві сучасного концепту: 45 – це градуси кутів, під якими сконструйовані передня і задня частини електромобіля.

Основна ідея, закладена в дизайні концепту «45» – мінімалізм, чистота і простота ліній.

Нова концепція підкреслює прогресивний напрямок дизайну бренду і являє еволюцію стилістики Hyundai – Sensuous Sportiness («Чуттєва спортивність»).

«Чуттєва» в цьому контексті означає посилення емоційних цінностей, які клієнти можуть випробувати завдяки дизайну, а «Спортивність» – готовність реалізувати ці цінності за допомогою інноваційних мобільних рішень.

Характерні риси концепту – трьохпроекційна решітка радіатору, фари головного світла та задні ліхтарі «kinetic cube», розсувні двері з механізмом відкриття Dynamic Daylight Opening (DLO), світлодіодні індикатори рівня заряду батарей на нижніх частинах передніх дверей, система камер кругового огляду Camera Monitoring System (CMS).

В інтер’єрі електромобіля все побудовано навколо ідеї персоналізації дизайну і функціональності для водія.

Салон стає місцем, в якому водій і пасажири можуть трансформувати простір за своїм бажанням в залежності від того, чи кермується електрокар водієм або ж працює в автономному режимі.

Крісла переднього і заднього ряду виконані в унікальному, ергономічному стилі з дерева, тканини і шкіри, причому, передні сидіння можуть обертатися по своїй осі.

Батареї розташовані в пласкому днищі електромобіля, а мотори вмонтовані в колеса оригінальної форми, які не тільки підкреслюють естетику концепту, але і відрізняються аеродинамічним ефектом.

Veloster N ETCR – перший спортивний електромобіль Hyundai

Створений на базі спорткара Veloster N перший спортивний електромобіль Veloster N ETCR призначений для участі в гоночному чемпіонаті ETCR, який відбудеться у 2020 році.

Роботи над концептом почалися в листопаді 2018 року на базі спортивного підрозділу Hyundai Motorsport в Альценау (Німеччина).

Електроспорткар отримав оригінальну ліврею, аеродинамічний обвіс по периметру кузову і великий задній спойлер.

Модель має середньомоторну компоновку, привід на задні колеса і акумулятор ємністю 65 кВт∙год.

Решта подробиць про технічні характеристики гоночного електромобіля будуть озвучені пізніше.

Як раніше повідомляв AUTOGEEK, трохи раніше Hyundai опублікували тізер свого першого спортивного електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Розкішний електромобіль Mercedes Vision EQS зможе долати 700 км на одному заряді: фото

З 2040 року – тільки електромобілі: Велика Британія витратить 400 мільйонів фунтів на швидкі електрозаправки