in

Гібриди замість бензинових V8: Mercedes-AMG показав заряджені кросовери GLC 43 і 63 Coupe

Mercedes-AMG представив спортивні версії компактних купеподібних кросоверів GLC 43 і 63 Coupe 2024 модельного року. Зазначається, що новинки втратили шести- та восьмициліндрові двигуни, що були замінені на гібридні силові установки та рядні чотирициліндрові двигуни.

Зазначається, що часи двигунів V6 і V8, які працювали в моделях AMG GLC, вже минули. Їм на заміну прийшов новий 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун M139l з турбонадувом, що жертвує характером і звуком заради більшої потужності, а також кращої економії палива та менших викидів.

У новому AMG GLC 43 2,0-літровий чотирициліндровий двигун працює з системою м’якого гібрида, що забезпечує загальну потужність 416 к.с. і 500 Нм максимального крутного моменту. Тяга передається на всі чотири колеса через автоматичну дев’ятиступінчасту трансмісію.

У Mercedes стверджують, що машина розвиває обмежену максимальну швидкість у 250 км/год і здатна прискорюватися від нуля до 100 км/год за 4,8 секунди.

Відомо, що AMG GLC 63 Coupe використовує ще потужнішу версію M139l, що видає 469 к.с. Також до нього додається синхронний електродвигун потужністю 201 к.с., високопродуктивна батарея та система повного приводу AMG Performance 4MATIC+. Загальна потужність гібридної силової установки становить вражаючі 671 к.с. з максимальним крутним моментом у 554 Нм.

Розгін від 0 до 100 км/год у спортивного кросовера займає всього 3,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці у 275 км/год. Наразі Mercedes-Benz не оприлюднив жодних подробиць щодо цін та дати старту продажів нових кросоверів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Mercedes-Benz CLA показали у формі концепту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Дивна назва та 435 сил: у Китаї показали доступний електричний спорткар

Водії більше не потрібні: У США дозволили тестувати безпілотні вантажівки з пустими кабінами