Компанія Conductive Classics із Айдахо побудувала електричний рестомод на базі Ford E-100 1974 року. Технічним донором для фургона став Tesla Model 3 Long Range. Від седана йому дісталися електродвигун, акумуляторна батарея, задня підвіска та гальма. Зарядний порт, встановлений поряд із задніми ліхтарями, виготовлений на замовлення.
Специфікації електромоду не розкриваються. Фургон укомплектували електродвигуном потужністю 287 к.с. та батареєю ємністю 75 кВт•год. Tesla Model 3 Long Range з такою начинкою проїжджав 500-530 км за EPA.
З огляду на конструктивні особливості «далекобійність» Ford E-100 буде скромнішою. У той же час завдяки сучасній підвісці, сильним гальмам та нижчому центру тяжіння електрифікований фургон пропонує кращу керованість.
Раніше Conductive Classics перевела на електротягу Ford Galaxy 1964 року та Chevrolet Apache 1958 року. Коштують такі електромоди від 45 000 доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, прототип Tesla Cybertruck вперше помічено у заводському камуфляжі.
За матеріалами: Carscoops
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: