in

Фото дня: електромобіль Nissan Leaf перетворили на аварійне джерело живлення для рятівників

Компанія Nissan перетворила електричний хетчбек Leaf в мобільну електростанцію, яка може допомогти екстреним службам під час техногенних та природних катастроф. Від електромобіля можна живити різне обладнання, в тому числі медичне, і таким чином почати рятувальні роботи ще до повного відновлення електропостачання.

Прототип Nissan Re-Leaf – це серійний Leaf в максимальній комплектації Tekna з батарей від “далекобійної” Leaf e+ на 62 кіловат-години. Як і всі електромобілі сімейства, він вміє не тільки забирати електрику з мережі, а й віддавати його назад. Причому заряду літій-іонного акумулятора вистачить на живлення “середньостатистичного європейського домогосподарства” протягом шести днів.

Щоб хетчбек міг виступити в ролі мобільної електростанції, його трохи допрацювали. Наприклад, збільшили дорожній просвіт до “кросоверних” 225 міліметрів (+70 міліметрів), розшили колію спереду і ззаду до 1830 і 1890 міліметрів відповідно, встановили 40-міліметрові розширювачі колісних арок з композитних матеріалів, а також диски Compomotive MO5 розміром 17 дюймів з шинами BF Goodrich Baja All Terrain.

У багажнику хетчбека розмістили “центр управління” з 32-дюймовим монітором, на даху – світлодіодну балку. Задній диван демонтували, а простір, що звільнився виділили під спорядження.

У багажнику хетчбека розмістили “центр управління” з 32-дюймовим монітором, на даху – світлодіодну балку. Задній диван демонтували, а простір, що звільнився виділили під спорядження.

Однак головним нововведенням електрокара стали два захищених від негоди промислових роз’єми живлення (ще одна побутова розетка встановлена в передньому багажнику), до яких можна під’єднати пристрої, що працюють в діапазоні напруг 110-220 вольт.

Таких пристроїв може бути кілька, і Nissan навіть підрахував приблизний час їх роботи. Від електрокара можна одночасно живити бурильний молоток, повітронагнітач, 100-ватний світлодіодний прожектор і апарат штучної вентиляції легенів – і кожен з них пропрацює добу.

Цього часу вистачить, щоб відновити електропостачання, хоча б частково. За статистикою, на це в середньому йде від 24 до 48 годин, в залежності від характеру і тяжкості руйнувань.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Nissan Ariya продаватиметься в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

660 км без підзарядки: концепт Buick Electra здивував дверима та відсутністю торпедо

Електричний пікап Lordstown Endurance показали зсередини: офіційні фото