Alpine A110 наступного покоління, який має вийти у 2026 році, буде легшим за конкурентів з двигуном внутрішнього згоряння, незважаючи на використання електричної трансмісії.
Генеральний директор Renault Group Лука де Мео сказав Autocar, що компанія прийняла «нераціональне» рішення «вкласти багато грошей» у спеціальну платформу для електричних спортивних автомобілів для наступного A110 та його похідних.
За його словами, платформа спортивних автомобілів Alpine буде безкомпромісною у плані динаміки.
“Наступний A110 буде легшим за аналогічний автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння, але без компромісів у продуктивності”, – сказав де Мео.
Він додав, що створення індивідуальної архітектури було об’єктивно «цілком дурним рішенням» через ймовірну окупність інвестицій у чистих термінах продажів. Запланована співпраця з Lotus щодо архітектури провалилася, але Alpine надає такого значення справжнім спортивним автомобілям, що продовжила розвиток самостійно.
Раніше Alpine експериментувала з легкими електричними моделями, наприклад, з концептом A110 E-ternité, електричним перетворенням нинішнього A110. У компанії також підтвердили, що виробництво нинішнього A110 буде припинено в 2026 році.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний Alpine A110 відкладається після двох років розробки.