Електричний Chevrolet Camaro 1969 року випуску дебютував на виставці SEMA Show у Лас-Вегасі.
Переобладнанням культової моделі займалась тайванська компанія Xing Mobility, яка розробляє електричні силові агрегати.
Розробники детальніше розповіли про встановлений на Camaro акумулятор. В батареї використали революційну технологію імерсійного охолодження, коли елементи занурюються в непровідну рідину 3M Novec Engineered Fluid. Це забезпечує поліпшену однорідність температури і чудовий контроль нагріву. Як наслідок виростає вихідна потужність, а також швидкість зарядки.
Окрім цього така технологія охолодження збільшує термін служби батареї до 3 000 циклів зарядки і їй потрібно мінімальне обслуговування протягом всього терміну експлуатації.
Важливо відзначити, що охолоджуюча рідина також володіє властивостями, які зменшують ймовірність загоряння акумулятора навіть в разі пошкодження. Це робить технологію надзвичайно безпечною під час установки і використання батареї.
Спеціалісти Xing встановили на Chevrolet трансмісію власної розробки, потужні асинхронні двигуни і всю необхідну електроніку.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Lunaz зібрала в своєму штаті найкращих інженерів, які працювали раніше в Renault F1, Ferrari, Ford, Jaguar, Aston Martin, Volkswagen и McLaren і зайнялась переробкою культових автомобілів в електромобілі. Першим таким авто став Jaguar XK120.
По матеріалах: electrek.co.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: