in

Електричні вантажівки Framo третього покоління конкуруватимуть із Tesla Semi

Німецька компанія Framo готується в кінці вересня представити свою першу повністю електричну вантажівку потужністю 400 кВт. 

Разом з тим в компанії працюють над виробництвом акумуляторів зі значно підвищеною енергетичною щільністю.

Компанія була заснована у 2014 році й відтоді розробляє акумуляторно-електричні вантажівки вагою від 7,5 до 44 тонн.

Наразі Framo вивела на дороги вже майже 30 транспортних засобів й отримала замовлення ще на 45 вантажівок.

За попередніми даними, нова модель компанії отримає акумулятор ємністю 231 кВт/год й зможе проїхати від 130 до 150 км.

Основне призначення електричної вантажівки – логістика.

«Наші вантажні автомобілі в основному використовуються для здійснення операцій між компаніями та комунальними службами. Повний електричний привід забезпечує беземісійний та малошумний рух. Завдяки цьому транспортні засоби Framo можна використовувати у чистих зонах (нульовим рівнем викидів, – ред.). Таким чином, рух у містах можливий у будь-який час без будь-яких проблем», – наголосили директори компанії Енді Ільген та Андре Бекхолд.

Разом з тим у Framo зазначили, що вже наступного року їхні електровантажівки будуть підтримувати зарядку постійного струму потужністю до 300 кВт (наразі підтримують 150 кВт).

Розповіли в компанії й про розробку нових акумуляторів 3.0.

«У порівнянні з поколінням 2.0, ми значно збільшили щільність енергії. Це означає більший запас ходу, проте вага буде лишатися такою ж, або навіть зменшиться», – пояснили у Framo.

Як ранише повідомляв Autogeek, компанія Freightliner, яка належить Daimler Trucks North America, доставила клієнтам свої перші дві повністю електричні вантажівки eCascadia.

За матеріалами: Electrive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Продажі електромобілів в світі зросли майже вдвічі: лідер – Tesla Model 3

Mercedes штучно занижує запас ходу своїх електромобілів: в компанії пояснили, навіщо