Стартап електромобілів Bollinger Motors представив електричну вантажівку B4, яка відповідає 4-му класу транспортних засобів США з повною вагою від 6,4 до 7,2 тонни.
Дебют автомобілів середньої вантажопідйомності відбувся після останньої зміни стратегії Bollinger, оголошеної в січні.
Тоді Bollinger Motors оголосила, що зосередиться на комерційних електромобілях після того, як не змогла випустити пікапи.
Генеральний директор компанії Роберт Боллінгер оголосив, що запуск B1 і B2 відкладено на невизначений термін. Натомість в Bollinger Motors вирішили зосередиться на комерційних автомобілях, що дозволить подальший розвиток та матиме значний «вплив на екологічне майбутнє автомобіля».
Анонсований Bollinger B4 оснащений електричним приводом на задній осі та 800-вольтовою платформою з літій-залізо-фосфатним акумулятором. Клієнти можуть вибрати одну або дві батареї, кожен модуль має запас ходу близько 100 миль (160 км), а максимальний діапазон досягає 200 миль (320 км).
«Ми прислухалися до наших комерційних клієнтів і розробили те, що їм потрібно для максимальної ефективност»і, – розповів Боллінджер.
«Продумана конструкція кабіни збільшує як загальний простір для вантажу позаду кабіни, так і важливу видимість униз спереду», – зазначив Кент Гаррісон, директор з продукції компанії.
Вантажівка Bollinger B4 ознаменує початок експлуатації електричних вантажівок США класу 5 і 6 (усі середньої потужності). Bollinger вибрав Roush Industries контрактним виробником. Вироблятимуть нову лінійку в Лівонії, штат Мічиган, за 20 миль від штаб-квартири Bollinger’s Oak Park.
Очікується, що B4 матиме право на 30% податковий кредит до 40 000 доларів в рамках нещодавно створеного податкового кредиту на комерційні електромобілі 45 Вт.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Bollinger представила оновлений дизайн своїх електричних фургона та пікапа.
За матеріалами: electrive.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: