in ,

Електрична рикша: електромобілі Audi e-tron отримують друге життя в Індії

В Індії починають тестувати електричні рикші з відпрацьованими батареями від німецького електрокросовера.

Німецько-індійський некомерційний стартап Nunam, який фінансується Екологічним фондом Audi, вивів на дорожні тести електричні тук-туки з ДНК Audi. Головною метою стартапу являється пошук та розробка способів використання відпрацьованих акумуляторів як вторинного сховища електроенергії.

«Автомобільний акумулятор розрахований на весь термін служби автомобіля, але навіть після цього він зберігає більшу частину своїх характеристик. Відпрацьовані акумулятори надзвичайно перспективні для автомобілів з меншими вимогами до запасу ходу та продуктивності, а також із меншою загальною вагою. У проєкті Second Life ми використовуємо акумулятори електромобілів в електрорикшах як більш легкій формі електромобільності», – пояснив співзасновник Nunam Продіп Чаттерджі.

Second Life – перший спільний проєкт Audi AG, Audi Environmental Foundation та Nunam. У розробці електрорикші приймала участь команда з дванадцяти стажистів під керівництвом Тімо Енглера, голови відділу навчання автомобільних технологій та логістики у Неккарзульмі, Німеччина.

Спільними зусиллями індійські та німецькі фахівці побудували три прототипи електрорикш, обладнаних відпрацьованими батареями тестових Audi e-tron. На початку 2023 року в рамках пілотного проєкту вони виїдуть на індійські вулиці. Звичайно, в Індії вже є електрорікші, але вони зі свинцево-кислотними батареями, які мають відносно короткий термін служби й часто не належним чином утилізуються. Крім того, в Індії більшість електроенергії виробляється вугільними електростанціями. Розробка Nunam могла стати однією зі складових скорочення забруднення природного середовища.

Свої тук-тукі стартап планує заряджати сонячною енергією. Сонячні панелі, встановлені на даху будівлі одного з партнерів проєкту, накопичують енергію в акумуляторах Audi e-tron, що відпрацювали свій перший термін та виконують функцію буферного сховища. У нічний час ця енергія використовується для заряджання рикш. Після служби в електрорикші акумуляторний блок планують використовувати втретє. Цього разу для світлодіодного освітлення.

«Ми хочемо витягти з батареї все до того, як вона піде на переробку», – каже співзасновник стартапу.

Також стажери з Неккарзульма разом із Nunam розробляють рикшу, яку з 22 червня можна буде побачити та взяти на тест-драйв на Greentech Festival у Берліні. Шоу-кар обладнали електродвигуном та акумуляторним блоком. Практично вся конструкція виготовлена з матеріалів, що переробляються.

Як раніш повідомляв Autogeek, Audi відкриє ще три зарядні хаби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Швидка зарядна станція на житомирській трасі стала доступною для всіх власників електромобілів

Ford готується відкликати електромобілі Mustang Mash-E через дефект: в компанії оприлюднили деталі