Паспортний запас ходу хетчбека Peugeot e-208 2022 року складе 362 км у вимірювальному циклі WLTP, кросовера e-2008 – 345 км.
За даними компанії, запас ходу «електричок» зріс на 8%. Як стверджується, у міському циклі при температурах близьких до 0°C хетчбек та кросовер зможуть проїжджати на 40 км більше, ніж модель 2021 року. Нагадаємо, що актуальний хетчбек Peugeot e-208 може запропонувати 340 км без підзарядки, а кросовер e-2008 – 310 км. Обидві моделі побудовані на платформі e-CMP та використовують батарею 50 кВт•год й електродвигун з віддачею 136 к.с. і 260 Нм крутного моменту.
На відміну від Tesla, яка збільшує далекобійність своїх електромобілів оновленнями програмного забезпечення, Peugeot досягла збільшення механічними шляхом. Зокрема, автомобілі «перевзули» у шини «класу А+» з низьким опором коченню. Також було змінено передаточне число у редукторі та встановлено тепловий насос із датчиком вологості на лобовому склі. Використання останнього дозволило знизити витрати енергії на обігрів та кондиціювання салону.
Наразі електрична лінійка Peugeot складається із шести моделей: e-208, e-2008, e-Partner, e-Traveller, e-Expert та e-Boxer. Також французька марка пропонує три гібриди: 308, 3008 і 508. Усі вони були побудовані за останні чотири роки, а наприкінці цього року на ринок вийде водневий фургон e-Expert Hydrogen.
Як раніше повідомляв Autogeek, кросовер PEUGEOT 3008 був випущений мільйонним накладом на заводі у Сошо.
За матеріалами: Peugeot
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: