Корпорація Panasonic і каліфорнійський стартап Tropos Motors представили дві повністю готових до виробництва моделі компактних електромобілів для бізнесу.
Компактна пожежна машина та автомобіль-холодильник призначені для невеликих компаній, що надають різні послуги на «останній милі», комерційних автопарків, комунальних служб, в тому числі екстрених.
Моделі відрізняються високою ефективністю і екологічністю, а також можуть підключатися до платформи сервісів OneConnect SM.
Компактна підключена пожежна машина має функціонал свого повнорозмірного аналога, однак коштує при цьому в 10 разів менше (вартість стандартної пожежної машини може досягати 500 тисяч доларів).
Модель обладнана захищеним планшетом TOUGHBOOK FZ-G1 для навігації, отримання та відстеження інформації про надзвичайні ситуації та зв’язку з оператором. Відносно мініатюрні розміри дозволяють ефективно використовувати електромобіль навіть в дуже обмеженому просторі, куди не зможуть проїхати великі машини.
В той же час компактний підключений автомобіль-рефрижератор обладнаний вісьмома камерами Hussmann (компанія-розробник входить в групу Panasonic), які завдяки особливій вакуумній термоізоляції утримують холод в 13 разів ефективніше звичайних поліуретанових контейнерів для заморозки. Ящики придатні до переробки і вторинного використання, а також не вимагають додаткового охолодження, що підвищує екологічність рішення і знижує витрату акумуляторів.
Panasonic’s OneConnect SM – глобальна хмарна платформа, що дозволяє відстежувати і своєчасно інформувати водіїв і власників автопарку про необхідність технічного обслуговування транспорту, а також надає аналітику про використання автомобілів.
За прогнозами Statista, до 2023 в світі налічуватиметься близько 342 млн підключених транспортних засобів. Дані, одержувані від OneConnect SM, можуть використовуватися для створення алгоритмів, що підвищують ефективність автомобільних акумуляторів і ключових компонентів.
Варто зазначити, що компактний електротранспорт набуває все більшого поширення в бізнесі, оскільки в деяких випадках він набагато краще підходить для вирішення конкретних завдань, ніж дизельні аналоги. При цьому невеликі електрокари виграють за ціною, низькими витратами на експлуатацію та технічне обслуговування, забезпечуючи прискорене повернення інвестицій.
Нагадаємо, співпраця Panasonic і Tropos Motors почалася в травні 2019 року. Японська компанія використовує в проекті власні напрацювання в галузі енергетики та IoT ( «розумного» підключення транспорту). Tropos Motors задіє платформу Tropos Motors ABLE 2 – для електромобілів-універсалів, які поєднують високу вантажопідйомність та можливості буксирування з екологічністю.
Як раніше повідомляв Autogeek, українські заводи готові забезпечити потреби країни у електромобілях, електробусах, електровантажівках та інфраструктурі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: