in

Електромобіль BMW i3 виводять з ринку: виробництво офіційно завершено

Компанія BMW офіційно завершила виробництво електромобілів i3/i3s.

Модель виробляли протягом восьми з половиною років.

Всього було виготовлено 250 000 одиниць.

Виробнича лінія була налагоджена на заводі BMW Group у Лейпцигу. Електромобіль BMW i3/i3s продавали більш ніж 74 країнах світу.

Це була новаторська модель для групи – перша серійна електрична модель від BMW і одна з перших повністю електричних моделей на ринку.

BMW i3 був унікальним автомобілем, оскільки мав пасажирську капсулу з армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP) і алюмінієве шасі.

Окрім 100% електричного i3/i3s (спортивна версія), компанія також запропонувала REx (версія з подовженим діапазоном) i3/i3s з невеликим бензиновим двигуном для екстреного використання. Початкова версія автомобіля мала батарею на 21,6 кВт-год (18,8 кВт-год для використання), пізніше її замінили на 33,2 кВт-год (27,2 кВт-год для використання) і 42,2 кВт-год для діапазону WLTP до 307 км.

Згідно з даними BMW, з 250 000 одиниць, проданих у всьому світі, це також найуспішніший електромобіль у світі в компактному сегменті преміум-класу.

Останні екземпляри BMW i3 були випущені наприкінці червня 2022 року. Останні 10 з них – спеціальний BMW i3s HomeRun Edition. Замовників запросили спостерігати за комплектацією автомобілів у складальному залі.

Комплектація BMW i3s HomeRun Edition:

  • дві нові фарби BMW Individual: Frozen Dark Grey або Frozen Dark Red II
  • 20-дюймові легкосплавні диски з подвійними спицями
  • скляний дах з електроприводом
  • захистом від сонця на даху
  • адаптивні світлодіодні фари
  • високоякісний дизайн інтер’єру Suite, який включає: шкіряну оббивку Vernasca Dark Truffle, шкіряну панель приладів, шкіряне кермо з оцинкованим оздобленням, оббивку даху Carum Grey.

Інші опції включають: підігрів сидінь, комфортний доступ, сигналізацію, інформацію про дорожній рух у реальному часі, контроль дистанції при паркуванні та камеру заднього виду.

Також входять пакет Comfort і Driving Assistant Plus, професійна навігаційна система, телефонія з бездротовою зарядкою, акустична система Harman Kardon Hi-Fi і онлайн-розваги з музикою за фіксованою ціною.

Деякі частини електромобілів BMW i3/i3s, як-от акумуляторні модулі чи приводні блоки, також використовувалися в інших електромобілях. Зокрема, компоненти електроприводу використовуються в MINI Cooper SE ( в конфігурації з переднім приводом). Акумуляторні модулі можна знайти також у мікроавтобусах Streetscooter, які використовуються німецькою поштовою службою, електробусах Karsan (Туреччина) або електромоторних човнах Torqeedo.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія BMW вирішила відмовитися від виробництва електричного хетчбека i3 через відсутність популярності серед покупців.

За матеріалами: electrek.co

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В Китаї презентували електромобіль, який можна взагалі не заряджати від мережі

Електромобілі: особливості конструкції та вартість обслуговування