Серійна версія Renault Megane EV дебютує до кінця 2021 року.
Компанія Renault вивела на дорожні тести електричну версію хетчбека Megane. Закамуфльований прототип новинки потрапив у поле зору фотошпигунів на півночі Швеції. Судячи по знімках, опублікованих Motor1, серійний Renault Megane EV практично повністю повторює концепт Megane eVision, представлений у жовтні 2020 року. Вже тоді розробники зявляли, что шоу-кар на 95% готовий до масового виробництва.
У прототипа такі ж пропорції кузова, але деякі відмінності в оформленні все ж таки помітні. Зокрема, інший дизайн переднього бампера. Хоча світлодіодна смуга, що переходить у ламані лінії головної світлодіодної оптики та скульптурний капот такі ж, як у шоу-кара. На кормі можна роздивитися тільки спойлер над багажними дверима. Все інше, включаючи більшу частину задніх ліхтарів, заклеєно камуфляжною плівкою.
Відомо, що в основі моделі лежить нова модульна платформа CMF-EV, розроблена спеціально для майбутніх електричних моделей альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. На ній базується Nissan Ariya 2022 року.
Деталі трансмісії серійного електрохетчбека не розголошуються. Концепт Megane eVision був укомплектований 215-сильним електродвигуном (300 Нм), який приводить передню вісь, та акумуляторним блоком на 60 кВт•год. Час прискорення від 0 до 100 км/год – менше 8,0 секунд.
Як стверджувалося під час прем’єри, на одному заряді батареї серійна версія Megane eVision зможе проїхати від Лондона до Ньюкасла (451 км) та щей за той же час, що й автомобілі з ДВЗ. Акумулятор з водяним охолодженням підтримує зарядку від мережі 130 кВт, що дозволяє за 30 хвилин заряджати батарею на 260 км шляху.
Серійне виробництво Renault Megane EV почнеться наприкінці 2021 року, а до дилерів електрохетчбек потрапить на початку 2022 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, группа Renault оголосила про співпрацю з Faurecia у сфері систем зберігання водню.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: