BMW Group розробила «розумну» зарядку для електромобілів.
BMW і американська комунальна компанія Pacific Gas and Electric Company (PG & E) випробують інтелектуальні зарядні станції для електричного транспорту – ChargeForward. Ця система здатна самостійно визначати години, в які зарядка батареї буде коштувати власнику електромобіля найдешевше.
За попередніми розрахунками, використання ChargeForward дозволить економити 1200 кВт•год відновлюваної енергії на одному автомобілі на рік, що еквівалентно чотирьом місяцям безкоштовної зарядки електромобіля з батареєю середньої ємності.
Як пояснили в BMW, програма ChargeForward буде стежити за можливостями сонячних електростанцій, розташованих недалеко від електромобіля, та підбирати для підзарядки акумулятора години, в які електроенергія найдешевша і навіть «розтягувати» зарядку батареї до повної ємності у часі. Від водія вимагається тільки повідомити своєму електромобілю час від’їзду через мобільний додаток, все інше зробить ChargeForward: визначить рівень заряду батареї та тривалість зарядки, оцінить тариф на електроенергію в будинку, доступність поновлюваних джерел енергії і перевантаження в мережі, та вкаже автомобілю в який час почати та завершити зарядку.
В рамках спільного проекту PG & E інтегрує необхідне програмне забезпечення в свої зарядні станції. Всі учасники бета-тестування отримають по $150 при реєстрації та по $250 наприкінці першого року випробувань. У разі успіху в майбутньому такі системи можуть бути інтегровані в усі електромобілі BMW.
Також PG & E та BMW планують вивчити технології передачі електроенергії між електромобілями та назад у мережу. Це дозволить використовувати електромобілі компанії в якості резервних генераторів.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW iX3 виявився слабшим за Tesla Model Y і Nio ES6.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: