В останні місяці клієнти мають більший вибір електромобілів, ніж будь-коли раніше, і цей вибір лише зростатиме протягом наступних кількох років. Цікаво, що при цьому дилери не в захваті від перспективи продажу нових електромобілі.
Дослідження, проведене компанією CDK Global серед 250 великих дилерських центрів у США, показало, що 49 відсотків їхніх автосалонів зовсім не були в захваті від продажу електромобілів.
Лише 12 відсотків дилерів в Алабамі, Міссісіпі, Теннессі та Кентуккі сказали, що їхні відділи продажів помірно або дуже схвильовані продажем електромобілів.
Серед причин відсутності ентузіазму, наведених відділами продажів – географічне положення та великі відстані між містами з неоднорідною інфраструктурою зарядки. Це ускладнює переконання покупців автомобілів у тому, що електромобілі є життєздатною альтернативою ДВС. Подібним чином дилери в північних штатах переймаються холодами взимку. При цьому дослідження також показало, що в південних штатах лише 24 відсотки дилерів сказали, що вони добре навчені розуміти та продавати електромобілі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUТOGEEK, стало відомо, як у майбутньому повинні звучати електромобілі.