Корпорація Stellantis продовжує відмовлятися від вже практично готових до серійного виробництва електромобілів, оскільки стало зрозуміло, що вони не принесуть прибутку.
Нова жертва зіткнення курсу на кліматичну нейтральність з реальністю – топ-версія SRT Banshee електричного купе Dodge Charger Daytona.
Прем’єра серійного Dodge Charger нового покоління відбулася в березні 2023 року, тоді з’ясувалося, що у нього будуть не тільки електричні версії, а й бензинові – з 3,0-літровою рядною бітурбошісткою Hurricane. Продажі електричних версій (тільки їм належить приставка Daytona до назви) почалися в серпні минулого року, а бензинові вийшли на ринок через рік, тобто в серпні нинішнього року.
Минулої весни у Stellantis з’явився новий гендиректор Антоніо Філоса, який прийшов на зміну Карлосу Таваресу, почав скасовувати найбільш одіозні рішення Тавареса. Так, він повернув у виробництво двигуни V8 HEMI, відродив спортивний підрозділ SRT Performance та відмовився від неперспективних електромобільних проектів, наприклад, від електричного пікапа Ram 1500.
Цього тижня американський ресурс Moparinsiders повідомив з посиланням на перевірене джерело з числа постачальників Stellantis, що топовий 800-вольтовий Dodge Charger Daytona SRT Banshee, який мав вийти на ринок цього року, теж скасовано.
Замість потужної 800-вольтової “електрички” буде новий топовий бензиновий Charger від підрозділу SRT Performance, в який дилери дуже вірять і чекають.
Електричні версії Dodge Charger Daytona таким чином були і залишаться тільки 400-вольтовими, найбільш потужною і дорогою на даний момент версією є Charger Daytona Scat Pack, вона зараз коштує в США від 68 230 доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Dodge Hornet отримав плагін-гібридну версію.