in

Дві електричні версії та відмова від PHEV-гібриду: Mini показав новий кросовер Countryman

Компанія Mini одразу після дебюту нового Cooper представила третє покоління кросовера Countryman. Найбільший та найпросторіший автомобіль від Mini виріс в усіх вимірах порівняно зі своїм попередником, вирізняючись еволюційним стилем та мінімалістичним інтер’єром.

Третє покоління кросовера доступне у двох електричних модифікаціях, а також з бензиновими та дизельними варіантами. Новий Countryman має довжину 4429 мм. Це на 13 см більше, аніж у попередника. Окрім того, авто стало на 6 см вищим та трохи ширшим. Незважаючи на більші габарити, коефіцієнтом лобового опору зі зміною покоління зменшився з 0,31 до 0,26 Cd.

Автомобіль отримав модифікований дизайн екстер’єру. Залежно від модифікації, на модель можуть встановлюватись колеса розмірністю від 17 до 20 дюймів.

Усередині ж навпаки все виглядає досить мінімалістично порівняно з Mini Countryman минулого покоління. Центральне місце у салоні зайняв 9,4-дюймовий круглий OLED-дисплей із тонкими рамками, що виконує роль екрана інформаційно-розважальної системи та цифрової панелі приладів.

Він працює на базі Android Mini Operating System 9, інтегрує віртуального помічника на основі штучного інтелекту під назвою Spike і налаштовується за допомогою 8 доступних режимів досвіду, які також синхронізуються з навколишнім освітленням.

Британський автовиробник зазначає, що новий Countryman є найбільшою моделлю Mini. Сімейний характер моделі підтверджуються можливостями трансформації салону. Заднє сидіння можна переміщати вперед-назад у діапазоні 13 см, віддаючи перевагу простору для ніг або багажника, а кут спинок заднього сидіння можна регулювати в шести положеннях. Об’єм багажника збільшився на 55 літрів у похідному положенні та на 175 л у складеному, і становить від 460 до 1450 літрів відповідно.

Фанатам марки запропонують дві електричних модифікації новинки. У початковій версії MINI Countryman E встановлено електромотор потужністю 201 к.с. Цього достатньо, щоб машина розганялась з місця до 100 км/год за 8,6 секунди. Countryman SE ALL4 оснастили парою електромоторів по одному на осям з сумарною віддачею у 308 “сил”, які забезпечують машині розгінну динаміку від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди. Незалежно від версії, на авто встановлено тягову батарею ємністю 64.7 кВт*год, якої достатньо для подолання 462 км на одному заряді.

Характеристики ДВЗ стануть відомі ближче до старту продажів, але відомо, що автовиробник відмовився від плагін-гібридної версії.

Mini Countryman випускатимуть на заводі BMW Group у Лейпцигу разом із BMW X1/iX1, починаючи з листопада 2023 року. Ціни на новину ще не оголошені. На думку BMW, новинка буде змушена конкурувати з Mercedes GLA/EQA, Audi Q3, Volvo XC40 і Alfa Romeo Tonale.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mini представила новий електромобіль Cooper.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Найкраща альтернатива літій-іонним: австралійським вченим вдалося створити нову батарею для електромобілів

Ремонт електромобілів після ДТП виявився дорожчим, ніж звичайних автомобілів – аналітика