in

Два електромобілі та гібрид: Volvo у 2025 році готує одразу три новинки

Шведський автовиробник поділився результатами роботи за 2024 рік та анонсував плани на 2025-й. Минулий рік був для компанії успішним, продажі зросли на вісім відсотків, до 175 тисяч машин; попит на електромобілі збільшився на 54 відсотки, а чистий прибуток склав 1,37 мільярда євро, що на 13 відсотків більше, ніж 2023-го.

У 2025-му у Volvo є всі шанси покращити ці показники із запуском трьох новинок, седана ES90, кросовера EX60 та гібрида для китайського ринку.

Седан ES90 вже показали на тизерах: це буде флагман електричної лінійки та наступник моделі S90, який кине виклик BMW i5, Mercedes-Benz EQE та Audi A6 e-tron. Очікується, що за технікою седан уніфікують з EX90, а ось дизайн буде виконаний у стилістиці EX30. В основі моделі ляже платформа SPA2 (Scalable Product Architecture), яку Volvo розробляв у співпраці з китайським Geely.

Вже є подробиці про габарити ES90: довжина автомобіля складе 4,99 метра, ширина – 1,94 метра, а висота – 1,54 метра при значній колісній базі понад 3,1 метра. Новинці дістанеться батарея ємністю 111 кВт*год та силові установки потужністю від 279 до 517 кінських сил. Привід буде заднім чи повним.

А ось для електрокросовера EX60 шведи розробили архітектуру SPA3. Вона використовує компонувальні блоки згаданої SPA2. У лінійці Volvo новий EX60 замінить XC60 і конкуруватиме з Tesla Model Y.

Гібрид для китайського ринку поки що фігурує в планах компанії під внутрішнім індексом V446. За неофіційними даними, технікою з ним поділиться Lynk & Co 08, що базується на платформі СМА. Останній оснащується 593-сильною установкою та тяговою батареєю CATL ємністю 40 кВт*год, а його запас ходу досягає 1200 кілометрів. Над програмним забезпеченням для гібрида V446 працює Meizu – китайський виробник смартфонів, що перейшов під крило Geely влітку 2022 року. Гібридну модель випускатимуть на заводі в китайському Тайчжоу.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Від 40 000 євро: гібрид Opel Grandland проїхав понад 1100 км без дозаправки

Автомобільна реклама на Super Bowl 2025: Ram та Jeep позмагались у недешевому креативі