in

Дуже дорого: Seat не може визначитися, чи варто переходити на випуск електромобілів

Іспанська марка чекає на зниження собівартості «батарейних» автомобілів.

На цьому етапі розвитку компанія зосереджена на електрифікації дочірнього суббренду Cupra. Розробки електромобілів під власним брендом Seat планує розпочати після суттєвого зниження цін на компоненти. Про це в інтерв’ю виданню Autocar розповів керівник відділу досліджень та розробок Seat Вернер Тіц.

Перший електричний Seat – el-Born на базі Volkswagen ID.3 – повинен був вийти на ринок у 2021 році. Але у керівництві концерну передали його розробку суббренду Cupra. Щодо Seat, то остання нова модель марки вийшла на ринок у 2020 році. Це був бензиновий Leon четвертого покоління. Нічого нового в останні два роки іспанці не виробляли, але, незважаючи на це, на думку Тіца у Seat «велике майбутнє».

У будь-якому разі, сучасна політика Seat, особливо на тлі масової електрифікації бюджетних марок, не до кінця зрозуміла. Свої «батарейні» автомобілі іспанці могли б будувати на «фольксвагенівській» платформі MEB. Більше того, Seat міг би випускати перелицьовані електричні Volkswagen. Це дозволило б не лише економити на розробці, а й не випасти з «обойми» виробників бюджетних електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Іспанія стане «електричним» хабом Європи.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Американський стартап Aptera назбирав $40 млн на випуск електромобіля на сонячних панелях

За три тижні з моменту відновлення роботи автофіксації в Україні оформлено понад 200 000 постанов