in

Дуже дорого: Mercedes припиняє розробку водневих автомобілів

Mercedes-Benz Daimler вирішив закрити програму по розробці легкових автомобілів, що працюють на водневих паливних елементах.

Причиною цього кроку стала вартість виробничих процесів.

Компанія працювала над цією програмою більше 30 років, переслідуючи мрію про автомобіль з нульовим рівнем викидів, який має великий пробіг, заправляється всього за три хвилини і залишає по собі тільки водяну пару. Зрештою, Daimler визнав, що виробництво водневих автомобілів занадто дороге і вдвічі перевищує витрати на електромобілі.

Mercedes-Benz згорне виробництво GLC F-Cell, що являється єдиною моделлю на паливних елементах водневого типу. Автівку розробили в 2013 році у співпраці з Ford і Nissan. При цьому німці стали єдиними з трьох партнерів, хто справді спромігся випустити цю модель. Було виготовлено декілька сотень GLC F-Cell, однак виробничі витрати на модель були дуже високі.

Ця машина ніколи не виходила на ринок. Mercedes використовував її для рекламних акцій.

Незважаючи на те, що Daimler відмовляється від водню в пасажирських автомобілях, з ним продовжать працювати в рамках розробки транспортних засобів великої вантажопідйомності. Для цього вже підписано контракт про співробітництво з Volvo Trucks. Компаньйони погодились, що воднева трансмісія краще підходить для вантажівок, де можна використовувати великі акумулятори.

Партнерство Daimler-Volvo направлено на запуск водневої далекобійної вантажівки “у другій половині десятиліття”. Генеральний директор Daimler Trucks Мартін Даум зазначив, що обидві компанії інвестують у проект 217 мільйонів доларів, але цього “безумовно не вистачить” для впровадження технології у виробництво.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen провів порівняння автомобілів, які працюють на електричних і водневих силових установках. В результаті дослідження в компанії прийшли до висновку, що електричні автівки кращі.

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Швидка зарядка та вражаючий запас ходу: Land Rover Discovery Sport тепер доступний у версії плагін-гібрид

Відео дня: як працює система екстреного гальмування електромобілів Tesla перед пішоходами