Toyota Urban Cruiser – це другий електричний кросовер японського бренду, але він має суттєві відмінності порівняно з первістком, моделлю bZ4X.
Заснований на новій спеціалізованій платформі для електромобілів, Toyota називає Urban Cruiser “автентичним позашляховиком” з точки зору дизайну та продуктивності.
Новинка доступна з двома варіантами літій-залізо-фосфатних акумуляторних батарей: 49 кВт*год або 61 кВт*год. Менша батарея доступна лише з передньопривідним варіантом силової установки потужністю 142 к.с. та запасом ходу у 344 км.

Більша версія ємністю 61 кВт*год доступна з переднім або повним приводом, забезпечуючи запас ходу за циклом WLTP у 426 км та 395 км відповідно. Версія з повним приводом забезпечує сукупну потужність 181 к.с.

Для підвищення ефективності, швидшої зарядки та збільшення запасу ходу Toyota додала тепловий насос та функцію попереднього нагрівання акумулятора до стандартної комплектації.

З розмірами 4285 мм завдовжки, 1800 мм завширшки та 1640 мм заввишки, електричний позашляховик трохи більший за свій популярний Yaris Cross. Він також отримав додатковий внутрішній простір завдяки подовженій колісній базі на 2700 мм (+140 мм порівняно з Yaris Cross).

У Німеччині Urban Cruiser EV продається за ціною від 31 990 євро. Новий електричний позашляховик початкового рівня Toyota з’явився після запуску оновленого bZ4X.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Toyota bZ перетворили на спорткар.


