in

Допомогла дружина: гендиректор Nissan розробив план, як зупинити падіння продажів електромобілів

На тлі падіння продажів електромобілів компанії генеральний директор Nissan Макота Учіда скористався порадою своєї дружини. Дружина Учіди сказала, що його старий одяг займає місце і давно вийшов з моди, як і лінійка Nissan. Вона також додала, що простір можна використати краще.

Він також зазначив, що ця порада легко проецюється на роботу компанії. Японський автовиробник, який колись вважався піонером у впровадженні масових та доступних авто, помітно відстає у впровадженні нових електромобілів.

“Ми не можемо продовжувати старі методи ведення бізнесу з минулого в майбутньому”, – пояснив керівник Nissan.

Учіда планує оприлюднити нову середньострокову стратегію розвитку компанії до кінця березня. Новий план окреслить наступні три роки Nissan, включаючи довгострокове оновлення.

Зазначається, що оновлення стосуватиметься того, як Nissan планує бути більш конкурентоспроможним з електромобілями, конкуруючи з недорогими моделями з Китаю та покращуючи ефективність дилерської мережі.

Глобальні продажі електромобілів Nissan знизилися до 127 953 штук у минулому році порівняно з 128 194 авто у 2022 році. Для порівняння, торік Tesla передала рекордні 1,81 мільйона електромобілів, що на 38% більше, ніж у 2022 році. Виробництво також зросло на 35%.

BYD, яка випередила Tesla як глобального лідера електромобілів у четвертому кварталі, може випустити розробити автомобіль з нуля за 18 місяців. Більшості автовиробників для цього потрібно близько чотирьох років. Майже кожен компонент автовиробник виготовляє власними силами.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, на концепт-кар Nissan X-Trail e-4ORCE встановили гусениці і завезли в гори.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Hyundai IONIQ 5 отримав “платинову” версію: у чому її особливості

Maserati суттєво затримує розробку електричного седана Quattroporte: у чому причина