in

Китайці презентували нову технологію батарей, яка надасть електромобілям запас ходу 1000 км

Китайська компанія Gotion High-Tech Co., що займається розробкою акумуляторних технологій, презентувала літій-залізо-марганцево-фосфатну (LMFP) батарею для електромобілів. За даними розробників, її ємності достатньо для 1000 км шляху без підзарядки. Раніше таку далекобійність могли забезпечити лише дорогі нікель-кобальтові блоки.

Крім того, використання марганцю дозволило здешевити традиційний для актуальніх електромобілів літій-залізо-фосфатний (LFP) акумулятор. Зокрема, такими блоками комплектує електромобілі китайський BYD.

Окрім меншої вартості, акумулятор Gotion пропонує максимальну щільність зберігання енергії у 240 Вт•год/кг. Для порівняння, у звичайних LFP вона складає 190 Вт•год/кг. Це, у свою чергу, дозволяє зменшити розмір акумулятора та суттєво знизити вагу. 

Плюс до цього, акумулятор Gotion дешевший у виробництві. У сукупності, все це дозволяє створювати далекобійні та водночас дешеві електромобілі.

Терміни появи товарної версії нового акумулятора не поточнюються. Зважаючи на те, що за результатами 2022 року Gotion High-Tech посіла восьме місце серед найбільших виробників акумуляторів для електромобілів, чекати доведеться недовго.

Як раніше повідомляв Autogeek, Chery готує “вседорожний” позашляховик із запасом ходу 1000 км під новим брендом.

За матеріалами: Bloomberg

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Нью-Йорк доєднався до низки міст, які судяться з Hyundai та Kia через легкість крадіжки їхніх авто

Експерти визначили, як змінюється вартість електромобілів з часом: деякі навіть дорожчають