in

Daimler суттєво збільшує використання електричних вантажівок: названо ключову ціль

Прагнучи декарбонізувати власні логістичні операції, Daimler Trucks North America розширює використання електричних вантажівок у багатьох регіонах, включаючи Арізону, Огайо, Мічиган і Кароліну.

Компанія Daimler Trucks у Північній Америці почала інтегрувати електричні вантажівки Freightliner eCascadia з акумулятором у свої логістичні операції. Компанія також оголосила про плани почати використовувати свої вантажівки Freightliner eM2 з електричним приводом для перевезень на короткі відстані та доставки на підприємства.

Daimler сподівається, що його зусилля допоможуть продемонструвати ефективність електричних вантажівок у реальних сценаріях, що врешті-решт підштовхне продажі, але довести, що його продукція справляється із завданням, — це лише частина рівняння. Автовиробник таким чином також показує своїм клієнтам, що готовий до декарбонізації свого виробництва.

“Наша прихильність до сталого розвитку поширюється на весь ланцюжок створення вартості”, – говорить Джефф Аллен, старший віце-президент з експлуатації та спеціальних транспортних засобів DTNA.

Раніше компанія оголосила про плани досягти вуглецевої нейтральності для всіх нових продуктів і послуг від прямих постачальників у Європі, США та Японії до 2039 року та нагадує нам, що Портлендський завод з виробництва вантажівок, де будуються Freightliner eCascadia та eM2, є вуглецевонейтральним з 2020 року.

Нагадаємо, раніше повідомляв AUTOGEEK, компанія Daimler Truck та її американський бренд Freightliner представили серійну версію повністю електричної вантажівки eCascadia

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Гальмуватимуть самостійно: усі автомобілі в США у обов’язковому порядку отримають нову систему безпеки

Бажання клієнтів: майбутні електромобілі Mercedes-Benz будуть більш схожі на авто з ДВЗ