Прагнучи декарбонізувати власні логістичні операції, Daimler Trucks North America розширює використання електричних вантажівок у багатьох регіонах, включаючи Арізону, Огайо, Мічиган і Кароліну.
Компанія Daimler Trucks у Північній Америці почала інтегрувати електричні вантажівки Freightliner eCascadia з акумулятором у свої логістичні операції. Компанія також оголосила про плани почати використовувати свої вантажівки Freightliner eM2 з електричним приводом для перевезень на короткі відстані та доставки на підприємства.
Daimler сподівається, що його зусилля допоможуть продемонструвати ефективність електричних вантажівок у реальних сценаріях, що врешті-решт підштовхне продажі, але довести, що його продукція справляється із завданням, — це лише частина рівняння. Автовиробник таким чином також показує своїм клієнтам, що готовий до декарбонізації свого виробництва.
“Наша прихильність до сталого розвитку поширюється на весь ланцюжок створення вартості”, – говорить Джефф Аллен, старший віце-президент з експлуатації та спеціальних транспортних засобів DTNA.
Раніше компанія оголосила про плани досягти вуглецевої нейтральності для всіх нових продуктів і послуг від прямих постачальників у Європі, США та Японії до 2039 року та нагадує нам, що Портлендський завод з виробництва вантажівок, де будуються Freightliner eCascadia та eM2, є вуглецевонейтральним з 2020 року.
Нагадаємо, раніше повідомляв AUTOGEEK, компанія Daimler Truck та її американський бренд Freightliner представили серійну версію повністю електричної вантажівки eCascadia.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: