in

Чиновники та екологи: у Mercedes-Benz знайшли винних у спаді європейського автопрому

Генеральний директор компанії Mercedes-Benz та президент Європейської асоціації автовиробників (ACEA) Ола Калленіус заявив, що якщо європейська влада ігноруватиме реальність і продовжуватиме насильно насаджувати ринку екологічні обмеження, то це призведе до катастрофи.

В інтерв’ю Handelsblatt Ола Калленіус справедливо зауважив, що якщо не скасувати заборону продажу авто з ДВЗ з 2035 року, то за пару років до неї ми побачимо різкий сплеск продажів бензинових та дизельних машин, оскільки люди купуватимуть їх “востаннє”. Відповідно, різко зростуть показники викидів CO2, що прямо суперечить цілям Євросоюзу.

Влада ЄС чудово розуміє, до чого йде справа: вже почалися закулісні переговори на тему скасування заборони 2035 року, але поки ніхто не ризикує озвучити цю просту милю вголос, оскільки після цього одразу постане питання про те, хто винен і хто понесе відповідальність за кризу європейського автопрому.

ACEA давно і послідовно виступає проти примусової електрифікації автопарку через заборони та вуглецеві штрафи для автовиробників. У 2035 році, нагадаємо, у Євросоюзі має набути чинності заборона на продаж нових легкових та легких комерційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на викопному паливі.

До цієї доленосної дати залишилося вже менше десяти років – це в кращому разі два модельні цикли для великих не китайських компаній, тобто машини, які надійдуть у продаж після 2035 року, потрібно почати розробляти не пізніше як через п’ять років, тобто вже дуже скоро.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz оголосив про випуск 600-тисячного G-Class.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Важливий гібрид: кросовер Hyundai Tucson отримає спортивну версію

Гібриди та електромобіль: GM та Hyundai спільно вироблятимуть машини