in

Чемпіон з Формули-1 Льюїс Гемілтон відмовився від водіння бензинових суперкарів на користь електромобіля

Шестиразовий чемпіон Формули-1 Льюїс Гемілтон все частіше закликає своїх прихильників приділяти більше уваги навколишньому середовищу. Останнім його кроком в цьому напрямку стало створення власної команди в перегонах Extreme E, в яких беруть участь тільки електричні позашляховики.

Виступаючи перед журналістами напередодні Гран Прі Тоскани, який відбувся на трасі в Муджелло, Гемілтон зізнався, що відмовився від водіння бензинових спорткарів зі своєї колекції, яка включає McLaren P1, Ferrari LaFerrari і Pagani Zonda.

“Мені складно бути захисником навколишнього середовища, тому, що люди відповідають на мої заклики словами “Та облиш, ти ж кожен уїк-енд спалюєш бензин в Формулі 1″. Це проблема неосвіченості, бо багато хто не знає, як багато ми робимо в рамках чемпіонату для зниження шкідливих викидів. Все, що мені залишається, це показувати приклад за межами перегонових трас. Так що у звичайному житті я перестав їздити на своїх автомобілях з двигунами внутрішнього згоряння. Тепер я вожу тільки свій EQC”.

Перегони Extreme E

Близько року тому організатори Формули 1 прийняли рішення повністю відмовитися від використання горючих корисних копалин до 2030 року. Боліди стануть заправляти синтетичним паливом, а для перевезення обладнання команд передбачається використання електричних вантажівок.

Зараз в перегонових машинах Формули 1 використовуються гібридні силові установки. Їх ККД перевищує 50%, що значно перевершує показники двигунів внутрішнього згоряння звичайних машин.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Mercedes вирішили, що 470 “коней” електромобілю EQC замало – готують версію AMG.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Маск передумав: електромобілі Tesla, що збиратимуться в Китаї, будуть експортуватися до Європи

Моніка Левінськи втягнула Ілона Маска у дискусію щодо вибору автівки між Subaru та Tesla