in

Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів

Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів

Стартап Bollinger Motors з Нью-Йорка представив електричну платформу та шасі.

Технологію спеціалісти компанії планують використовувати для виробництва комерційних електромобілів.

Компанія вже має дві електричні моделі – вантажний автомобіль Bollinger B1 та пікап Bollinger B2.

Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів

Обидва транспортні засоби мають просту, проте досить міцну конструкцію. Однак до серійного виробництва в компанії так і не дійшли. 

Й ось тепер в Bollinger створити електричну платформу E-Chassis для комерційних транспортних засобів.

Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів

“На E-Chassis можна будувати електромобілі з будь-якими типами кузова, що дозволить поширення автомобілів на електротязі”, – зазначив генеральний директор компанії Роберт Боллінгер.

Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів

Також в компанії розсекретили основні характеристики платформи Bollinger Motors E-Chassis:

  • 120 кВт/год акумулятор
  • 180 кВт/год акумулятор в якості опції
  • повний привід
  • подвійний мотор
  • корисне навантаження в 5000 фунтів
  • наднизький центр ваги
  • полегшене регулювання для розміщення різних колісних баз
  • гідравлічні антиблокувальні силові гальма (ABS)
  • електронний контроль тяги
  • електронний контроль стабільності
  • гідравлічний гідропідсилювач керма
  • гідропневматична самовирівнювальна підвіска
  • бортовий зарядний пристрій на 5-15 кВт
Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів

В компанії наголосили, що платформа буде доступна для комерційного використання вже наступного року.

Як раніше повідомляв Autogeek, Bollinger оголосив ціну на свої перші моделі – електричну вантажівку В1 і електричний пікап В2.

За матеріалами: electrek.co

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Liked it? Take a second to support Autogeek on Patreon!
Частково готовий: Bollinger показав свою платформу для офроуд-електромобілів
"Зустрінемось? Я буду в Tesla Cybertruck!": як створювали незвичайні черевики

“Зустрінемось? Я буду в Tesla Cybertruck!”: як створювали незвичайні черевики

Фургон Mercedes Vito отримає електричну версію і долатиме 420 км без підзарядки

Фургон Mercedes Vito отримає електричну версію і долатиме 420 км без підзарядки