in

CES 2021: Panasonic представив голографічний Head-Up дисплей з штучним інтелектом для автомобілів нового покоління

Компанія Panasonic Automotive представила на міжнародній виставці CES 2021 новий Head-UP дисплей з доповненою реальністю (AR) для автомобілів нового покоління.

Використовуючи останні розробки в області оптики, проекцій, обробки зображень, а також штучного інтелекту, підтримувані контролером домену салону SPYDR, інженери Panasonic сконструювали інноваційну систему візуальної допомоги водієві.

Новий AR HUD об’єднує фізичну і доповнену реальність, проектуючи на лобове скло яскраву двоплощинних лазерну голографію високої якості, що відображає значущу для водія інформацію – real time дані про дорожню ситуацію, які оновлюються кожні 300 мілісекунд, multiply-навігацію, швидкість руху, залишок палива, кілометраж і т.п. Масове застосування подібних розробок в автомобілях може початися вже з 2023 року.

Система точно відстежує напрям погляду водія, а також переміщення об’єктів навколо автомобіля, що рухається, і відповідно до цього динамічно підлаштовує (зміщує) голограми і зображення доповненої реальності, уникаючи «розсинхрону». Це дозволяє знизити навантаження на людину і зробити керування автомобілем максимально безпечним.

Крім технологій Panasonic новий Head-UP дисплей використовує розробки Envisics, найбільшого стартапу в області створення автомобільної голографії, і технології AI-навігації, 3D-локалізації та ситуаційної аналітики від компанії Phiar, розробника патентованої платформи просторової навігації AR на базі штучного інтелекту.

«HUD – одна з найбільш швидко зростаючих категорій ринку транспортних засобів, однак традиційні індикатори на лобовому склі покривають лише невелику ділянку дороги, – коментує Скотт Кірчнер, президент Panasonic Automotive і виконавчий директор Panasonic Smart Mobility. – Рішення Panasonic в області AR HUD охоплюють більше дорожнього простору і при цьому поєднують стандартну інформацію (дані про швидкість руху і запас палива) з 3D-проекціями на об’єкти, навігаційною та іншою важливою інформацією, яка накладається на дорожній простір попереду. З огляду на те, що кількість безпілотних транспортних засобів буде рости, наш AR HUD зможе забезпечити підвищений комфорт і впевненість для пасажирів, що дуже важливо».

Ключові особливості нового AR Head-UP дисплея:

  • Технологія відстеження погляду – система проектує інформацію на рівні очей водія в залежності від того, в який бік він дивиться, дозволяючи уникнути «розшарування» зображень, коли людина повертає голову.
  • Удосконалена оптика – забезпечує розширене поле огляду на відстані 10 або більше метрів. Система здатна виявити пішоходів і інші об’єкти при слабкому освітленні і в нічний час. Похила віртуальна площина зображення регулює видимість об’єктів в полі зору водія, дискретно відстежуючи положення його очей.
  • Точна AI-навігація – навігаційний модуль на базі AI і AR підтримує багатобарвну тривимірну графіку, яка гнучко підлаштовується під зміни картинки за вікнами автомобіля, що рухається. В т.ч., розставляє маркери на смугах, дані GPS (наприклад, стрілки на поворот), а також раптові перешкоди (аварії або велосипедистів).
  • Контроль вібрації – запатентований алгоритм стабілізації зображення камер від Panasonic забезпечує точну прив’язку AR-значків до реальних об’єктів за лобовим склом і не зміщується, навіть якщо автомобіль несподівано підкине на нерівній дорозі.
  • Real time дані про дорожню обстановку – оновлення надходять в режимі реального часу; інформація від ADAS, AI, AR оновлюється менш ніж за 300 мілісекунд.
  • 3D-радар – забезпечує 180-градусний огляд на відстані до 90 м вперед і до 3 дорожніх смуг.
  • Компактний розмір – система не займає багато місця і може бути вбудована в автомобіль будь-якої конфігурації.
  • Розширення 4K – чітке і яскраве зображення 4K з використанням передових лазерних і голографічних технологій для показу статичну інформацію ближнього поля і площину, що відображає перспективу, на які накладається AR-графіка.

Використання алгоритму PRIZM робить новий AR HUD від Panasonic перспективним не тільки по відношенню до існуючих, а й принципово нових потреб водіїв:

  • Precise placement (точність позиціонування) – оптимальне розташування зображень.
  • Reflection (відображення) – «розумне» накладення графіки на дорогу, знаки і об’єкти з використанням штучного інтелекту.
  • Intuitive (інтуїтивність) – здатність розпізнавати / фокусувати увагу водія на об’єктах, що наближаються, будь-то раптово вийшовший на дорогу олень чи дорожню огорожу.
  • Zonal (зональність) – система оптимізує поле огляду і органічно відображає об’єкти на склі, не затуляючи дорогу.
  • Mission Control ( «управління польотом») – динамічне поєднання доповненої реальності і існуючої дорожньої інфраструктури.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Фото: Cadillac представив на CES 2021 безпілотний шаттл та аерокар

Батарея із вторсировини: Tesla за $25 тисяч з’явиться через два-три роки