in ,

Буде доступний у трьох версіях: всі деталі про оновлений Peugeot 508

Футуристичний та інноваційний PEUGEOT 508 отримав надзвичайні оновлення, які доступні у всіх версіях новинки: седан, універсал та технологічній зарядженій версії PEUGEOT SPORT ENGINEERED – PEUGEOT відкриває новий дизайн для своїх топових силуетів.

Оновлений PEUGEOT 508 у кожній версії поєднує в собі передові технології, футуристичний та динамічний дизайн і надзвичайну потужність, як у версії з ДВС так і в гібридному варіанті.

У першу чергу кардинальні зміни помітні в передній частині автомобіля, яка отримала ще більш динамічний дизайн та відтепер красується новим логотипом Бренду. І тепер решітка радіатора повністю інтегрована в об’єм бамперу, що привносить ще більше сучасності в автомобіль. Доповнює загальну компоновку бамперу і нова фірмова система матричного світла у вигляді 3х кігтів лева. Завершує композицію ікла лева, які виконані з надзвичайно тонких матричних світлодіодів. На задній панелі нові світлодіодні ліхтарі мають фірмовий дизайн із трьома кігтями та динамічними індикаторами.

На борту Нового 508 вас зустрічає ще більш технологічний PEUGEOT i-Cockpit! Оновлення в першу чергу стосуються нової інформаційно-розважальної системи PEUGEOT i-Connect Advanced, яка оснащена 10-дюймовим центральним екраном високої чіткості, підключеною навігацією, розпізнаванням голосу, бездротовим підключенням смартфону.

Кожна версія Нового 508 представляє найкраще від PEUGEOT з точки зору задоволення від водіння та комфорту, звичайно доповненого системами допомоги водієві, які забезпечують безпеку та спокій. До них належать:

• Система нічного бачення, яка попереджає водіїв про будь-яких тварин, пішоходів або велосипедистів на смузі до того, як вони з’являться в межах дальнього світла,

• Напівавтономне водіння 2-го рівня, що включає адаптивний круїз-контроль із функцією Stop and Go і систему утримання в смузі руху,

• HD камери для допомоги при паркуванні,

• Керована підвіска з 3 режимами (Normal, Comfort і Sport)

Лінійка двигунів, що оснащують нові PEUGEOT 508 і 508 в кузові універсал, як електрифіковані версії, так і традиційні ДВС. Так, в лінійці є дві Plug-in гібридні версії потужністю 180 і 225 к.с., що працюють в парі з сучасною автоматичною коробкою передач на 8-ступенів від японської компанії Aisin. А також новинка готова запропонувати бензинову та дизельну версії версію потужністю 130 к.с, які також працюють з АКПП-8. У свою чергу потужний та динамічний Plug-in гібридний 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED має установку потужністю 360 к.с. та повний привід.

ФІЛ ЙОРК, ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙ PEUGEOT:

«Історія PEUGEOT нерозривно пов’язана з автоспортом, і наша участь у Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC) з PEUGEOT 9X8 є підтвердженням цього. Зрозуміло, що правила гри змінилися: електрифікація, в тому числі у світі гонок, стала символом сучасності, продуктивності та ефективності. Новий 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED спирається на ці досягнення, одночасно модернізуючи свій дизайн, емблему та інформаційно-розважальну систему».

Левʼяча постать: динамічний та сучасний силует

Новий PEUGEOT 508 створений у відповідності до нового ДНК-Бренду та несе в собі ще більше динамізму та сучасності. Його передня частина характеризується повною інтеграцією решітки радіатора, що створює монолітний силует, завдяки окрасу в колір кузова та новим візерункам у формі. А підкреслює всю композицію Новий герб Бренду, що красується в самому центрі.

Але звичайно PEUGEOT це не тільки сучасний дизайн, в першу чергу новітні технології. Тому фари, які виконані у виглядів кігтів лева, є матричними, що стандартно для кожної комплектації всієї серії. Їх оптимізований дизайн надзвичайно витончений, щоб створити більш різкий котячий погляд ніж будь-коли раніше на PEUGEOT. Ці фари були розроблені як єдине ціле та являють собою технологічне досягнення завдяки інтеграції нового підпису DRL із 3 кігтями та 3D-ефектом, який додає глибини.

Колісна база кожної версії Нового PEUGEOT становить 2,79 м і загальна довжина 4,75 м (седан) і 4,79 м (універсал), ширина 1,86 м із складеними дзеркалами. І щоб підкреслити яскравий силует новинки, були розроблені нові алюмінієві диски під назвою EPHERRA діаметром 18 дюймів і ромбовидним малюнком, який поєднує в собі дизайн і ефективність.

Ззаду світловий підпис є переосмисленням теми трьох кігтів у більш горизонтальній та динамічній версії. Ці повністю світлодіодні ліхтарі з динамічним блиманням є стандартними для всього асортименту. Емблему замінено темно-сірим базальтовим знаком «PEUGEOT», який тягнеться по всій ширині центральної чорної смуги. Це сприяє модернізації та візуальному розширенню задньої частини.

Електрифіковані та ефективні силові установки

Новий PEUGEOT 508 готовий запропонувати не тільки різні версії, будь то седан, універсал чи заряджена спортивна версія, але доступні і різні версії силових установок. І звичайно неодмінним залишається висока продуктивність, вражаюча ефективність та низька витрата палива.

 Так доступні два варіанти plug-in гібридної установки з переднім приводом:

• НОВИЙ PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: електричний двигун потужністю 81 кВт поєднується з бензиновим двигуном PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт), що в парі сумарно дає потужність в 180 к.с.. Дана комбінація працює в поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач e-EAT8. Привід на передні колеса.

• PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: електричний двигун потужністю 81 кВт поєднується з бензиновим двигуном PureTech потужністю 180 к.с. (110 кВт), що в парі сумарно дає потужність в 225 к.с.. Дана комбінація працює в поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач e-EAT8. Привід на передні колеса.

Повнопривідний plug-in гібрид доступний виключно для версії 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, розробленій командою інженерів PEUGEOT SPORT:

• PLUG-IN HYBRID4 360 e-EAT8: 2 електричні двигуни на передню та задню вісь потужністю 81 кВт та 83 кВт відповідно, працюють в парі з бензиновим двигуном PureTech потужністю 200 к.с. (147 кВт). Таке поєднання 2х електродвигунів та потужного бензинового дарує неймовірну потужність в 360 к.с. Дана комбінація працює в поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач e-EAT8, та забезпечує повний привід.

Літій-іонний акумулятор гібридів 180, 225 і 360 має ємність 12,4 кВт/год і потужність 102 кВт. Доступні два типи бортових зарядних пристроїв: однофазний зарядний пристрій на 3,7 кВт у стандартній комплектації та, як опція, однофазний зарядний пристрій на 7,4 кВт (стандартний для PEUGEOT SPORT ENGINEERED). Гарантія на акумулятор 8 років або 160 000 км.

Приблизний час зарядки такий:

• Від домашнього зарядного пристрою типу WallBox потужністю 7,4 кВт (32 А) і однофазного бортового зарядного пристрою потужністю 7,4 кВт повне заряджання можна завершити за 1 годину 40 хвилин.

• Від посиленої розетки (14 А) і за допомогою однофазного бортового зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт повна зарядка може бути завершена за 3 години 25 хвилин.

• Від стандартної розетки (8 А) і за допомогою однофазного бортового зарядного пристрою (3,7 кВт) повна зарядка займає приблизно 7,05 години.

А також Новий PEUGEOT 508 пропонує і варіанти з надійними бензиновими та дизельним двигунами. Доступні три двигуни внутрішнього згоряння:

• PureTech 130 EAT8: 3-циліндровий бензиновий двигун об’ємом 1,2 л і потужністю 130 к.с. поєднується з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач EAT8 і системою Stop & Start.

• BlueHdi 130 EAT8: 4-циліндровий дизельний двигун об’ємом 1,5 л і потужністю 130 к.с. поєднується з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач EAT8 і системою Stop & Start.

• Puretech 218 EAT8: лише для країн експорту (Африка, Близький Схід, Азія), 4-циліндровий 1,6-літровий бензиновий двигун потужністю 218 к.с., який відповідає нормам контролю забруднення у відповідних країнах і поєднується з 8-ступінчастою EAT8 автоматична коробка передач.

Слід зазначити, що двигуни в Європі відповідають останнім нормам контролю забруднення довкілля Євро 6.e, і всі вони оснащені 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що гарантує спокій та ефективність.

Технологічна оснащеність нового Peugeot 508

На борту нового PEUGEOT 508 ви обов’язково зустрінете повний перелік передових та інноваційних технологій, які є обов’язковими в сучасному автомобілі. Але Новий 508 виходить на новий рівень, та пропонує системи безпеки та допомоги водієві останнього покоління, які раніше зустрічалися виключно в автомобілях преміум-класу. Завдяки використанню кількох камер та численних радарів, управління автомобілем, маневри та подорожі стають ще більш безпечними та комфортними.

Так, Новий PEUGEOT 508 пропонує наступні системи допомоги водієві:

• Адаптивний круїз-контроль із функцією Stop and Go і контролем заданої відстані між автомобілями

• Автоматичне екстрене гальмування з попередженням про зіткнення: виявляє пішоходів і велосипедистів вдень і вночі на швидкості від 7 км/год до 140 км/год.

• Активне попередження про виїзд зі смуги руху з утриманням в смузі руху.

• Попередження про уважність водія, яке виявляє погіршення пильності протягом тривалого часу водіння та на швидкості понад 65 км/год шляхом аналізу мікрорухів на кермі.

• Розширене розпізнавання та відображення дорожніх знаків на цифровому кластері: знаки зупинки, знаки одностороннього руху, знаки заборони обгону, знаки закінчення обгону, на додаток до звичайних знаків, пов’язаних зі швидкістю.

• Система нічного бачення, яка виявляє живих істот (пішоходів/тварин) попереду автомобіля вночі або в умовах обмеженої видимості. Радіус дії системи забезпечує виявлення за межами діапазону дальнього світла, завдяки центральному інфрачервоному дисплею на панелі цифрових приладів, розташованому безпосередньо в полі зору водія.

• Моніторинг сліпих зон.

• Камери системи допомоги при паркуванні високої чіткості.

• Зміна положення дзеркал при включенні задньої передачі.

• Матричні світлодіодні фари для максимального використання потужності дальнього світла без засліплення транспортних засобів, що рухаються попереду чи наближаються.

• Автоматичне перемикання дальнього світла.

• Контрольована амортизація з 3 режимами руху (Normal, Sport і Comfort).

Новий рівень комфорту та оздоблення

Новий PEUGEOT 508 пропонує широкий вибір обладнання, розробленого для того, щоб допомогти вам повною мірою відчути радість подорожі та мобільності.

Передні сидіння особливо зручні та пройшли сертифікацію AGR (Aktion für Gesunder Rücken) – незалежною німецькою асоціацією експертів з ергономіки та здоров’я спини.  Сидіння також можуть бути оснащені електричними регулюваннями з двома налаштуваннями пам’яті для водія, а також пневматичним масажем з вісьмома різними програмами (включаючи три нові), і підігрівом сидінь.

Оббивка сидінь вражає якістю використаних матеріалів та дизайном: напрочуд міцна та приємна на дотик тканина використовується для першого рівня комплектації, а для найвищого рівня використовується відповідної якості Alcantara®.  А також опційно доступні два варіанти обробки шкірою Nappa (Mistral або Red) з новим тисненням лева на передніх підголівниках. У комплектації PEUGEOT SPORT ENGINEERED є специфічна оббивка з додаванням фірмової нитки кольору криптоніт, яка також підкреслює приладову панель, підлокітники та поролонові накладки на консолі.

Між передніми сидіннями центральна консоль простягається до спеціального слота для бездротової зарядки телефону. Решта консолі повністю призначена для зберігання речей та має два підстаканниками великого діаметру. Під підлокітником є два роз’єми USB C (заряджання/дані) і до 6,4 л місця для зберігання. В свою чергу для другого ряду є два роз’єми USB A для заряджання сматрфону.

Обсяг багажного відділення в новинці становить:

• Для седану від 487 до 1537 літрів.

• Для універсалу від 530 до 1780 літрів.

Для повсякденної практичності багажник обладнано розеткою 12 В, двома світлодіодними ліхтарями, сіткою та еластичною стрічкою для зберігання та гачками для сумок. Кришка багажника оснащена електроприводом для легкого доступу, коли у вас зайняті руки. Відкривається автоматично…

• Махом ноги під бампером,

• Натиснувши кнопку на ключі дистанційного керування,

• Натиснувши кнопку зовнішнього керування дверима багажника,

• Або за допомогою кнопки на панелі приладів.

Усередині Нового PEUGEOT 508 блакитне світлодіодне освітлення на панелі приладів, панелях передніх дверей і центральній консолі забезпечує м’яке світло та створює витончену атмосферу в салоні автомобіля.

Система Hi-Fi FOCAL® Premium у новому PEUGEOT 508, розроблена у партнерстві з французьким брендом FOCAL®, що спеціалізується на аудіосистемі. Вона включає 10 динаміків з ексклюзивними запатентованими технологіями:

• 4 високочастотні динаміки з алюмінієвим перевернутим куполом TNF,

• 4 низькочастотні динаміки/носії з мембраною Polyglass і підвіскою TMD (Tuned Mass Damper) 165 мм,

• 1 центральний канал Polyglass,

• 1 сабвуфер Power Flower™.

Вони підключені до 12-канального підсилювача потужністю 690 Вт (посилена технологія класу D). Команди PEUGEOT і FOCAL® працювали разом, щоб розробити індивідуальні місця для кожного динаміка, щоб запропонувати всім пасажирам повне занурення. На борту звукова сцена стабільна та точна, голоси чисті та детальні, а баси глибокі та потужні. Абсолютно новий режим прослуховування Front-Optimized пропонує пасажирам на передньому сидінні сенсаційні враження.

Нові емоції за кермом завдяки PEUGEOT I-COCKPIT

Усередині салону PEUGEOT i-Cockpit є однією з найсильніших функцій. Десятиліття вона удосконалювалася і модернізувалась з кожним новим поколінням. Завдяки новій інформаційно-розважальній системі PEUGEOT i-Connect Advanced PEUGEOT 508 залишає свій слід у ергономіці, якості, практичності та технології.

Компактне кермо є особливістю PEUGEOT i-Cockpit і значно збільшує задоволення від водіння, пропонуючи унікальну маневреність і точність рухів. Кермо має новий герб у центрі та містить елементи керування мультимедійною системою, а також регулювання гучності та голосу.

Ще однією особливістю PEUGEOT i-Cockpit  є розташування приладової панелі, яка знаходить над кермом на рівні очей водія. Вона має 12-дюймовий дисплей високої роздільної якості, який можна налаштувати повністю під потреби водія, використовуючи селектори на кермі.

Центральним елементом кокпіту є 10-дюймовий екран мультимедіа, який злегка повернутий у бік водія, що оптимізує ергономіку водіння, не позбавляючи пасажира можливості використовувати його. Одразу під екраном розташовані хард-клавіші, які забезпечують швидкий доступ до головного меню, налаштувань клімату, додатків, систем допомоги водієві, телефону та налаштувань автомобіля.

10-дюймовий центральний екран високої роздільної здатності повністю налаштовується, з використанням кількох вікон та віджетів (або ярликами), які прості у використанні та швидко реагують, як планшет. Легко гортати меню зліва направо або вгору та вниз, щоб отримати сповіщення, або торкнутися трьома пальцями, щоб відкрити домашню сторінку. Як і на смартфоні, в будь-який момент легко повернутися на головну сторінку, натиснувши кнопку «Додому».

А завдяки системі розпізнавання голосу та з використанням простої команди «OK PEUGEOT» ваш досвід цифрової взаємодії з 508 виходить на новий рівень. Даний спосіб керування інформаційно-розважальною системою стане щоденним інструментом для підвищення безпеки та зручності використання, надаючи доступ до всіх запитів, пов’язаних із функціями мультимедіа. Щоб допомогти користувачам і відповісти на їхні запитання, система також містить вбудовану документацію та навчальні посібники.

Новий PEUGEOT 508 пропонує новий ергономічний досвід підключення до автомобіля та взаємодії з ним. Нова інформаційно-розважальна система дозволяє кожному водієві налаштовувати мультимедіа відповідно до його бажань та потреб, а також зберігати дані налаштування, адже у системі можна зберігати до восьми різних профілів. І що важливо, тепер доступне бездротове підключення вашого смартфона, для дзеркального відображення. При цьому, є можливість одночасного підключення двох смартфонів через Bluetooth.

Центральна консоль має новий елегантний дизайн із новим автоматичним перемикачем передач. Крім того, є спеціальний селектор режимів водіння, який дозволяє водієві вибирати різні типи водіння (Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport і 4WD) залежно від двигуна. Вибраний режим також впливає на жорсткість керованої підвіски (Normal, Sport і Comfort), якщо це обладнання доступне.

Планується, що Новий PEUGEOT 508 надійде на ринок у червні 2023 року. Їх вироблятимуть у Франції, на заводі в Мюлузі. Уже зараз представництво Бренду PEUGEOT працює над тим, щоб новинка стала доступною для українського ринку та поповнила модельний ряд Бренду найближчим часом. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ціна від $10 000: Wuling випустить ще один компактний електромобіль із запасом ходу понад 300 км

Фото дня: власник Tesla Model X обклеїв електромобіль монетами, чим збільшив його вагу на 75 кг