Останніми днями керівники BMW, Volkswagen і Renault виступили проти цільових показників викидів Європейського Союзу, стверджуючи, що правила поступової відмови від ДВЗ створюють занадто великий тиск на галузь при тому, що споживачі все одно не купують електромобілі досить швидко.
Раніше у ЄС зазначали, що планують ввести повну заборону бензинових і дизельних автомобілів у 2035 році та запровадити для автовиробників значні штрафи, якщо вони не дотримаються заданих термінів.
Відомо, що у 2025 році ЄС вимагатиме на 25% скоротити викиди від нових легкових автомобілів, які продаються в Європі, порівняно з показниками 2021 року. Невиконання нових правил каратиметься штрафом в розмірі 95 євро за кожен зареєстрований в ЄС транспортний засіб, щорічно помножений на кожен грам викидів CO2 на км, зо перевищить цільовий показник.
“Ми вважаємо, що всебічний перегляд законодавства ЄС щодо парку автомобілів з ДВЗ має важливе значення”, – заявив генеральний директор BMW Олівер Зіпсе. Минулого тижня генеральний директор Volkswagen Group Олівер Блуме також заявив, що немає сенсу в тому, що галузь повинна платити штрафи, якщо рамкові умови для нарощування електромобілів відсутні.
Своєю чергою, генеральний директор Renault Лука де Мео також закликав чиновників ЄС до перегляду норм викидів у відкритому листі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis інвестує у розробку нових ДВЗ, що працюватимуть на етанолі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: